Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvornår virker EOS400D med Microsoft RAW I~
Fra : Jesper

Dato : 09-12-06 13:09

Er der nogen der ved om Microsoft har planer om at opdatere "Microsoft RAW
Image Thumbnailer and Viewer" så den kommer til fungere med RAW filer fra
ESO 400D?

Eller hvad med Picasa? Har google tænkt sig at opdatere så også dette
program kan læse 400D RAW's?

Begge værktøjer er fremragende, og tilsammen fjerner de behovet for at gemme
billeder i andre formater end RAW, men begge er desvæære holdt op med at
virke efter jeg opgraderede EOS350D til EOS400D.

Mvh
Jesper

Fra : Alex W

Dato : 09-12-06 16:35

> Er der nogen der ved om Microsoft har planer om at opdatere "Microsoft RAW
> Image Thumbnailer and Viewer" så den kommer til fungere med RAW filer fra
> ESO 400D?

Microsoft er laaaaaaaaaaangsomme og sløsede med den slags opdateringer. Jeg
har en 30D ... og det virker heller ikke.... suuurt.

Jeg har rykket dem ... men uden svar ;-(((

/Alex W

Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-12-06 13:07

On Sat, 9 Dec 2006 13:08:32 +0100, "Jesper" <xylo2@hotmail.com> wrote:

>Er der nogen der ved om Microsoft har planer om at opdatere "Microsoft RAW
>Image Thumbnailer and Viewer" så den kommer til fungere med RAW filer fra
>ESO 400D?

Ja, det ville være dejligt hvis de lige gik i gang med at kode lidt
*S*