Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Tjent for lidt i 2006 hvad betyder det?
Fra : Anders S.

Dato : 06-12-06 22:37

Hej.
Jeg ken ikke rigtig regne ud hvad det betyder at jeg tjener for lidt i år
iforhold til hvad jeg har opgivet.

har oplyst at jeg tjener 317000 kr. men når kun op på 279000 kr.

skulle betale 78000 i skat men når kun op på 62000 kr. har kigget lidt på
skat.dk men kan ikke finde et svar på hvad det kommer til at betyde, er det
ligegyldigt eller får jeg penge tilbage, eller skal jeg af med nogle?

MVH
Anders

Fra : Søren

Dato : 06-12-06 23:49

"Anders S." <duck-net@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skat.dk men kan ikke finde et svar på hvad det kommer til at betyde, er
> det ligegyldigt eller får jeg penge tilbage, eller skal jeg af med nogle?

Hej

Nu har de jo regnet med at der kom 78.000 fra dig.
Så kan du ikke bare slippe med 62.000, vel?
Du skal op med 16 kilo inden den 24. december!

Nej, bare rolig. Jeg tror sgu' at du får en pæn slat tilbage.

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-06 01:15

> Nu har de jo regnet med at der kom 78.000 fra dig.
> Så kan du ikke bare slippe med 62.000, vel?
> Du skal op med 16 kilo inden den 24. december!
>

> Nej, bare rolig. Jeg tror sgu' at du får en pæn slat tilbage.

Lige for at være helt på det rene. Du får penge tilbage. Punktum. (Også det
Søren sagde)

Mvh
Anders Jacobsen

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 07-12-06 08:07

> Lige for at være helt på det rene. Du får penge tilbage. Punktum.

Hvad begrunder du det med? Der mangler alt for mange oplysninger til at vi
kan være sikre på det - f.eks. hvilke fradrag, der er lagt ind i
forskudsopgørelsen kontra hvad der rent faktisk er af fradrag.

Det er ikke så enkelt endda.

Mvh Maria

Fra : Søren

Dato : 07-12-06 18:20

> [...]
> kan være sikre på det - f.eks. hvilke fradrag, der er lagt ind i
> forskudsopgørelsen kontra hvad der rent faktisk er af fradrag.

Jeg er 95% sikker...

Med mindre Anders
har skiftet job, og har meget mindre befordringsfradrag
er blevet skildt eller gift
har arvet mange penge
har vundet i poker (og opgivet det til Skat)
har glemt at betale B-skat
har solgt aktier, hvor provenuet ikke er skattefrit
har handlet hus
skal betale af på en gammel skattegæld.
find selv på flere

Søren