Canon Pixma iP4300.
Fra : Ivan

Dato : 06-12-06 16:15

Hej til alle.

Har for nyligt anskaffet mig en Canon Pixma iP4300.
Kan nogen fortælle hvordan jeg skifter chippen på patronerne?
Jeg har hørt at en forhandler af uoriginale patroner har/leverer en udførlig
guide. Kan nogen fortælle hvor jeg downloader denne?
Kan I anbefale et godt & billigt uoriginalt produkt til denne printer?

Hilsen Ivan.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-12-06 18:37

Ivan skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Kan I anbefale et godt & billigt uoriginalt produkt til denne
> printer? Hilsen Ivan.

Ham her er OK - jeg har efterhånden købt 100 patroner fra ham -
der er vel ca 30 tilbage - resten er brugt med glimrende resultat

Han sælger også på Qxl under navnet "DVD Seller"

Der følger vejledning i at skifte chippen med, når du køber
patronerne -jeg ved ikke om står noget om det på hjemmesiden -
jeg har ikke checket, da jeg "kun" har en IP4000, der ikke bruger
chip

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Mjoellnir1000@google~

Dato : 07-12-06 10:51

Hej
Du kan få patroner til din ip4300 på min hjemmeside til 20 kr per stk
og der følger en udførlig vejledning med hvordan du skifter den.Det
er meget nemt.
www.Nordic-Ink.dk

hilsen
Michael