Kan man hente asp script fra en Acces base
Fra : Steen Ulrick Madsen

Dato : 06-12-06 13:35

Jeg har bygget en side op, hvor alle siders tekst hentes fra en Acces base.
Dvs. alle sider består af en side, der så går i basen og finder den tekst,
der skal stå i de forskellige felter.

På siden er der så en medlemfortegnelse....
Her skulle data jo gerne hentes fra en anden base, men kan jeg skrive ASP
kodningen i et felt i den første base, så det bliver afviklet?

Siden kan du se her:
http://kef.examine.dk
- og medlemsfortegnelsen er i øjeblikket en side for sig.

Mvh Steen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-12-06 14:17

Steen Ulrick Madsen skrev:

> Her skulle data jo gerne hentes fra en anden base, men kan jeg
> skrive ASP kodningen i et felt i den første base, så det
> bliver afviklet?

Nej. Du kan ikke få asp-parseren til at læse og behandle asp-kode
fra en database.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Steen Ulrick Madsen

Dato : 06-12-06 14:41

> Nej. Du kan ikke få asp-parseren til at læse og behandle asp-kode
> fra en database.
> --
> Jens Gyldenkærne Clausen
´

Ærgerligt - så må jeg i gang med en løsning, hvor der generes en ny side,
der så åbnes.

Mvh Steen