Hvilken vej bedst i bil til Bibione i Ital~
Fra : Søren Rohde

Dato : 26-06-01 18:38

Hej,

Vi skal derned om en uges tid, og har prøvet at søge på Shells hjemmeside
efter den bedste rute. Samme data på Route 66 giver en anden rute med både
anden tid og afstand.

Hvilken rute kan anbefales? Den skal være hurtig fremfor smuk, da vi kører i
et stræk - og trænger til sol!

--
Venlig hilsen Søren Rohde

Soren_Rohde@get2net.dk

Fra : soli

Dato : 26-06-01 19:46

Vi 'plejer' at tage via munchen, østrig, det er nemt og smertefrit, men vi
tager altid en overnatning omkring munchen, så skal man ikke bruge så lang
tid til at falde ned igen.

mvh
Niels-Peter

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 26-06-01 22:07

"Søren Rohde"
> [...]
> anden tid og afstand.
>
> Hvilken rute kan anbefales? Den skal være hurtig fremfor smuk, da vi kører
***************
Har fornylig været dernede, og brugte en kørevejledning jeg tidligere har
fået ved FDM, som fungerede perfekt og hurtigt. Motorvej hele vejen, bortset
fra de sidste ca. 15 km.

Husk motorvejsmærkatet til Østrig. Kan købes hos FDM for vistnok 70 kr. gld.
i 10 dage.

Med fare for at ryge ind i FDMs copyright (de får lidt reklame til gengæld
følger vejledningen her:

Fra Hamburg ad motorvej A7 via Hannover - Göttingen - Kassel til Würzburg.
Her ad motorvej A3 til Nürnberg og videre ad A9 mod München til den store
udfletning nord for München.
Her ad motorvej A99/A8 mod Salzburg indtil "Knoten Salzburg". Herfra ad
"Taurnautobahn" A10 til Villach.
Fra Villach ad motorvej A2 til den italienske grænse og videre ad motorvej
A23 via Tarvisio - Pontebba - Udine til udfletningen ved Palmanova.
Herfra motorvej A4 mod Venezia til frakørslen "Latisana" og videre til
kysten og Bibione.

Hvis du skulle savne en internet-cafe, så kig ind i en af spillehallerne i
gå-gaden - de har det.

God tur.

--

/Jens S., Esbjerg