Iver Brandt, Gram 1844
Fra : karsten

Dato : 05-12-06 10:10

Hej

Jeg er kørt fast her.

Han er barnefader til en Laurids Andreas Stubtoft født 27/11 1844 i Houe
Sogn.
I Kirkebogen står "Udlagt barnefader Knipplingskræmmer , Iver Brandt, saa
vidt vides fra Gram "

Er der nogen der er stødt på ham i eller omkring Gram ?

MVH

Karsten

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Bent Mortensen

Dato : 05-12-06 15:08

"karsten" <mail@nsfestkokken.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> MVH
>
> Karsten

> Den har indtil videre sparet mig for at få 10911 spam-mails

det kan være ham her, men så har han haft travlt

Husstand: Haderslev, Frøs, Gram, 1845, 43, Dorf Endrupschau, Ausbauern,
Hufenparc.

Løbenr i indtastning, Kildenavn, Alder, Køn, Civilstand, Kildeerhverv,
Husstands/familienr., Matr.nr./Adresse, Kildestednavn, Kildefødested,
1927, Iwer Andersen Brandt, 35, M, Gift, Spitzenhändler, 43, Hufenparc.,
Dorf Endrupschau, Ausbauern, Do[Ksp. Gramm],
1928, Mette Marie Hanstochter, 32, K, Gift, s. Fr. [sein Frau], 43,
Hufenparc., Dorf Endrupschau, Ausbauern, Ksp. Sommerstedt A. H.,
1929, Karen Brandt, 3, K, Ugift, ihre Kinder, 43, Hufenparc., Dorf
Endrupschau, Ausbauern, Ksp. Gramm,
1930, Hans Brandt, 1, M, Ugift, ihre Kinder, 43, Hufenparc., Dorf
Endrupschau, Ausbauern, Ksp. Gramm,
1931, Ellen Kirstine Brandt, 29, K, Ugift, Knippeln, 43, Hufenparc., Dorf
Endrupschau, Ausbauern, Ksp. W.... A. H.,
1932, Niels Chrestensen, 63, M, Gift, Abnahmemann, 43, Hufenparc., Dorf
Endrupschau, Ausbauern, Ksp. Seem,
1933, Karen Christenstochter, 60, K, Gift, s. Fr. [sein Frau], 43,
Hufenparc., Dorf Endrupschau, Ausbauern, Ksp. Gramm,

Fra : karsten

Dato : 05-12-06 16:28

Hej
Tak for det, han kunne jo god være gift inden, han var jo langt hjemmefra !
Hvad betyder Spitzenhändler ?
MVH

Karsten

Fra : karsten

Dato : 05-12-06 16:31

Hej

Fra : Inger Buchard

Dato : 05-12-06 16:36

Kniplingehandler - rige folk, der kom langt omkring