Emilie Ford og nummeret "Still"
Fra : Zilly ink.

Dato : 04-12-06 20:21

Er blevet ringet op af en ven der spørger efter et nummer med en:
Emilie Ford, der angiveligt sidst i halvtredserne skulle have
udgivet et nummer der hedder STILL.

Jeg er blank og det er de databaser jeg kender også!

Hva´ med jer derude??
--
F.B.

Fra : Sten Larsen

Dato : 04-12-06 21:30

"Zilly ink." <zillyink@detteskalvækhotmail.com> skrev i en meddelelse news:45747507$0$49209$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> udgivet et nummer der hedder STILL.
>
> Jeg er blank og det er de databaser jeg kender også!

Jo jo. Jeg tror endda jeg har den på en 45-plade
/StenL

Fra : Sten Larsen

Dato : 04-12-06 21:50

"Sten Larsen" <sla@sat-op.dk> skrev i en meddelelse news:45748552$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jo jo. Jeg tror endda jeg har den på en 45-plade
> /StenL

Det var for øvrigt en mand, og han hed: EMIL FORD. Og lidt om ham kan man godt finde på nettet.
/StenL

Fra : Zilly ink.

Dato : 04-12-06 22:14

Sten Larsen wrote x 2:

> Det var for øvrigt en mand, og han hed: EMIL FORD. Og lidt om
> ham kan man godt finde på nettet. /StenL

Det var en mand... der kan man bare se, men tak for hjælpen.
Jeg har fundet en svensk side, hvor de har Emil Ford & The
Chekcmades": All the hits" for 80 skr.

Så han må til lommerne, hvis han vil have den.
Her er link: http://www.gfnoje.com/forsaljning2.htm
--
F.B.

Fra : aab

Dato : 04-12-06 22:19

> Det var for øvrigt en mand, og han hed: EMIL FORD. Og lidt om ham kan man
> godt finde på nettet.
> /StenL

Best Of Emile Ford & The Checkmates« på See For Miles SEE CD 309
udgivet i 1991.

Med venilg hilsen
Anker Andreasen

Fra : Zilly ink.

Dato : 04-12-06 22:21

aab wrote:
> Very Best Of Emile Ford & The Checkmates« på See For Miles SEE
> CD 309 udgivet i 1991.

Hvor har du købt den ?

--
F.B.

Fra : aab

Dato : 05-12-06 10:26

> Hvor har du købt den ?
>
> --
> F.B.

Beklager, jeg kan ikke huske, hvor jeg har købt den. Det er jo
14-15 år siden; men sandsynligvis har det enten været TP-musik
eller GUF.

Med venlig hilsen
Anker Andreasen

Fra : Michael Hjorth

Dato : 04-12-06 23:12

On Mon, 04 Dec 2006 20:20:38 +0100, Zilly ink. wrote:

> [...]
> udgivet et nummer der hedder STILL.
>
> Jeg er blank og det er de databaser jeg kender også!

Ja, Emile Ford, han var vist stor dengang. Jeg har arvet en 45 single med
"What do you wan't to make those eyes at me for?" som vi i Danmark jo
bedst kender i Otto Brandenburgs udgave (som i øvrigt ligner temmeligt
meget).

Michael.

Fra : Sten Larsen

Dato : 04-12-06 23:22

"Michael Hjorth" <mhjorth1@netscape.net> skrev i en meddelelse news:45749d32$0$13959$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> "What do you wan't to make those eyes at me for?" som vi i Danmark jo
> bedst kender i Otto Brandenburgs udgave (som i øvrigt ligner temmeligt

Han blev vist aldrig rigtig stor. "What do you want to...." var den han slog igennem med i '59. I DK kom han så året efter med "
You'll never know what you are missing......" på A-siden af en single. Men det var B-siden "Still" der hjemme blev populær. I hvert
fald i Brønshøj .
/StenL

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-06 22:19

> [...]
> der hedder STILL.
>
> Jeg er blank og det er de databaser jeg kender også!

Vi har en LP med Emile Ford ( Big hits ) .Hvis du søger på google,kommer
der noget frem om ham.
Venlig hilsen
Anne