lokalisere folk via mobilen
Fra : steffen

Dato : 04-12-06 10:42

Jeg har hørt, at der findes et website, hvor man kan taste mobilnummer
og så lokalisere folk med cirka 20 meters præcision (via
sendemasterne går jeg ud fra.)

Er der nogen her, der kender til det site?

Hilsen
Steffen

Fra : Stig Christensen

Dato : 04-12-06 12:42

> [...]
>og så lokalisere folk med cirka 20 meters præcision (via
>sendemasterne går jeg ud fra.)
>
>Er der nogen her, der kender til det site?

tvivler på det er lovligt i DK,
tror heller ikke teleselskaberne vil frigive masteinformationerne...

Fra : Filip

Dato : 04-12-06 15:38

>Er der nogen her, der kender til det site?

Det er sikkert denne side, men det er en prank (joke), og jeg vil advare
sarte sjæle mod at benytte det.

www.geomobiles.net

Fra : Anders Pedersen

Dato : 07-12-06 19:51

Filip skrev:

> Det er sikkert denne side, men det er en prank (joke), og jeg vil advare
> sarte sjæle mod at benytte det.
>
> www.geomobiles.net

Den kan ikke bruges til noget.
Har selv lige prøvet med 2 mobilnumre hvor den finder akkurat samme sted.
Så vil det sige det er lidt af en joke.

Fra : Filip

Dato : 08-12-06 08:00

> Den kan ikke bruges til noget.
> Har selv lige prøvet med 2 mobilnumre hvor den finder akkurat samme sted.
> Så vil det sige det er lidt af en joke.

Du er godt nok skarp. hehe. Godt set
Som jeg skrev, så er det jo en joke.

Filip

Fra : Per Thomsen

Dato : 08-12-06 09:09

> Den kan ikke bruges til noget.
> Har selv lige prøvet med 2 mobilnumre hvor den finder akkurat samme sted.
> Så vil det sige det er lidt af en joke.

Så må dine bekendte frekventere de samme steder :)

Per

Fra : Hans Enevoldsen

Dato : 05-12-06 21:54

[...]

Hvis man har en telefon fra 3. Kan man på 3 portalen på telefonen se hvor
man selv er, og hvor ens venner er.