Nokia 6233?
Fra : Peter Jensen

Dato : 03-12-06 14:01

Er der noget negativt at sige om Nokia 6233 - noget som burde afholde mig
fra at købe den?

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 03-12-06 20:02

kun hvis du har telia ... så kan den finde på at mangle signal

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-12-06 20:26

Johnny B [2000] has brought this to us :
> kun hvis du har telia ... så kan den finde på at mangle signal

det er så ikke afhængigt af telefonen...

Money can't buy happiness, but neither can poverty.
- Leo Rosten

Fra : Peter Jensen

Dato : 03-12-06 21:20

"Peter Jensen" <fup@snyd.dk> skrev i en meddelelse
> Er der noget negativt at sige om Nokia 6233 - noget som burde afholde mig
> [...]
Jeg har Telmore.
--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Torben

Dato : 07-12-06 07:35

"Peter Jensen" <fup@snyd.dk> wrote in message

> Jeg har Telmore.

Det har jeg også, og købte min 6233 hos dem. Telefonen er den lækreste jeg
har haft til dato, gode knapper og simpel at bruge.

Sååee, køb du bare

mvh
Torben