Medion 8808
Fra : Bent Fer

Dato : 02-12-06 11:44

Hej

Jeg har ovenstående Aldi pc, har lige købt 2 stk. medion ext. harddiske, er
det muligt at udnytte sata stikket, som de nu er udstyret med, jeg ved at
Medion 8818 har denne udvidelse i dokking stationen, men kan man trække et
løst kabel MB til HD og derved få hurtigere overførsel end usb2 ?

mvh Bent

Fra : Janner

Dato : 02-12-06 12:21

"Bent Fer" <bent@FJERNMEDSTORTfernet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at Medion 8818 har denne udvidelse i dokking stationen, men kan man trække
> et løst kabel MB til HD og derved få hurtigere overførsel end usb2 ?

Ja det er en ganske almindelig hd der sidder ingen i skallen ...

Dejlig pc ellers 8808 har selv en *S* dog med et noget opgraderet grafikkort
*S*

Men er det nødvendigt med hastigheden ud over usb 2??? er det til lagring og
back uo og den slags går det fint fint her ,,

Fra : Bent Fer

Dato : 02-12-06 12:44

Janner wrote:
> [...]
>
> Men er det nødvendigt med hastigheden ud over usb 2??? er det til
> lagring og back uo og den slags går det fint fint her ,,

Nææ man kan jo bare vente til den er færdig, tænkte bare hvis det ikke var
så svært, så kunne det da være sjovt at få det det til at virke, har talt
med Medion support om man kan købe den nye dokking station løst, og det kan
man ikke, man skal købe et helt kabinet og det gider jeg ikke