Valg af speciallæge ..
Fra : Lantino

Dato : 01-12-06 17:21

Hej NG,

Jeg har skrevet før omkring muligheden for at vælge en speciallæge selv,
fremfor forsikringsselskabet vælger. Og jeg forstod ikke rigtigt
besvarelserne!!!
Er man berettiget selv at vælge en speciallæge, evt. en man kender ??? Mit
forsikringsselskab påstår at de skal være en af deres ???

Jeg håber at der er nogle som kan give mig et god svar

Hilsen

Latino

Fra : Ann

Dato : 01-12-06 18:50

Lantino skrev:
> [...]
> forsikringsselskab påstår at de skal være en af deres ???
>
> Jeg håber at der er nogle som kan give mig et god svar

Hej Latino

Kender ikke forsikringsbranchens regler på området men fandt denne
Sociale Meddelse omkring valg af speciallæge - det ligner lidt .... du
kan læse mere her:

http://www.ast.dk/dokumenter/Afgoerelser/smb.asp?mode=vis&id=4170&words=speciall%E6ge&valg=

hilsen
Ann