Hvad kan man sige om 2006?
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-12-06 14:33

Hvad ville i sige om året 2006?

Hvad skete der af betydning for jer mht. computere og Mac'er.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk

Fra : Henrik

Dato : 01-12-06 14:50

On 2006-12-01 14:33:17 +0100, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) said:

> Hvad ville i sige om året 2006?
>
> Hvad skete der af betydning for jer mht. computere og Mac'er.

Ja overskriften må vel næsten være Intel, om det er ad det gode eller
onde vil jeg lade andre om at vurdere. Men blot konstatere at Apple
måske har besluttet ikke længere kun at være et feinsmecher produkt for
de få indvidet, men vil ud til den brede Bil Gates domineret masse.
Selv syntes jeg det er syndt, og et eller andet sted føler jeg det som
der bliver solgt ud af arve søllet (G processorene).

Men jeg er nok bare lidt over emotionel, når jeg ser en Apple med XP,
er det som at se en Ferrari med interiøret fra en Golf Mac 1.

Henrik

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 01-12-06 15:01

Fra : Mads

Dato : 01-12-06 18:12

Jens Rasmussen wrote:

> Men til gengæld har du en MacBook (Pro) med Core 2 Duo, og den hurtigste
> Mac Pro nogensinde. Jeg syntes skiftet til Intel var alletiders, det gav
> større valgmuligheder for mac-brugere (kan også køre windows).

Plus I fik mindst en ny bruger. (mig

Fra : Søren Fischer

Dato : 02-12-06 18:21

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> Hvad ville i sige om året 2006?
>
> Hvad skete der af betydning for jer mht. computere og Mac'er.

I 2006 (nærmere bestemt januar) skete der dét for mig, at jeg kom
tilbage på Mac
Jeg købte mig en 12" iBook som jeg stadigt er glad for - den lever et
godt og trygt liv ved siden af en 19" fladskærm på mit skrivebord

Jeg har stadigt en 3Ghz PC stående... Men jeg aner ikke hvad jeg skal
bruge den til *GGG*

Søren C. Fischer
Fiat Seicento Sporting Abarth

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-12-06 20:36

Søren Fischer <usenet@fischermedia.dk> wrote:

> [...]
> godt og trygt liv ved siden af en 19" fladskærm på mit skrivebord
>
> Jeg har stadigt en 3Ghz PC stående... Men jeg aner ikke hvad jeg skal

Har du den til salg? Jeg har brug for en kraftig maskine der kan køre
DEFCON i "big-world" mode.... min 1.66 Ghz Sempron kan bare ikek trække
lortet.. :P