TomTom på mobil
Fra : Rasmus

Dato : 01-12-06 11:04

Nogle der har en liste over hvilke mobiler som ikke har Windows Mobile
og kan køre TomTom 6??

Jeg ved at Nokia N73 og nogle andre Nokia telefoner kan...., men kunne
godt bruge en oversigt.

/Rasmus

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 01-12-06 12:18

Hej.

Rasmus skrev:
> Nogle der har en liste over hvilke mobiler som ikke har Windows Mobile
> og kan køre TomTom 6??
>
> Jeg ved at Nokia N73 og nogle andre Nokia telefoner kan...., men kunne
> godt bruge en oversigt.

Jeg tror, at alle de telefoner kan, der kører med Symbian 60. Men der
kunne meget godt være endnu mere.

Mvh.

--
Rainer Schöbe (Germany)
http://www.schoebe.eu

Fra : Max

Dato : 01-12-06 13:00

Hej Rainer

> Jeg tror, at alle de telefoner kan, der kører med Symbian 60. Men der

Så kan Symbian 80 telefoner vel også ?

Mvh Max

Fra : Rasmus

Dato : 01-12-06 14:44

Rainer Schöbe wrote:
> Hej.

> Jeg tror, at alle de telefoner kan, der kører med Symbian 60. Men der
> kunne meget godt være endnu mere.

Ved du hvordan performance er på de forskellige Nokia telefoner??

/Rasmus

Fra : Nicolai

Dato : 01-12-06 16:03

> Ved du hvordan performance er på de forskellige Nokia telefoner??

Jeg bruger det på en røvsløv N70 - men tomtom kører flydende af en eller
anden årsag

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 01-12-06 21:44

Hej.

Nicolai schrieb:

> Jeg bruger det på en røvsløv N70 - men tomtom kører flydende af en eller
> anden årsag

Det samme her på en ellers meget langsom N70.

Mvh.

Fra : Anders Nielsen

Dato : 02-12-06 00:44

Samme her på en ellers meget, meget, meget langsom Nokia 6600. :)
TomTom loader ldit sløvt men arbejder hurtigt, når først det er i gang.

Man kan få en liste, som du efterspørger, på TomToms hjemmeside. Det er godt
nok ikke så nemt at finde den.

Fra : Rasmus

Dato : 06-12-06 21:14

"Anders Nielsen" <anders_nielsen@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> TomTom loader ldit sløvt men arbejder hurtigt, når først det er i gang.
>
> Man kan få en liste, som du efterspørger, på TomToms hjemmeside. Det er

Hvis du kan finde den på du gerne lige poste et link til den....

Jeg fandt den her liste, men der er kun 2 gamle Nokia telefoner nævnt
a.. Acer
n310, n311, N35, N50

a.. Asus
Mypal A632N, Mypal A636N

a.. Dell
Axim X51, Axim X51V

a.. Eten
M600

a.. Fujitsu Siemens
Pocket LOOX 720, Pocket LOOX N520

a.. HP
iPAQ H4150, iPAQ H4350, iPAQ HW 6510, iPAQ HW 6515, iPAQ hw6910, iPAQ
hw6915, iPAQ HX2190, iPAQ HX2490, iPAQ RW6815, iPAQ RX1950, iPAQ RZ1710

a.. Imate
JAM, Jamin, PDA2K, PDA-N

a.. Mitac
Mio 168, Mio A201, Mio A701, Mio P350, Mio P550

a.. O2
XDA Exec

a.. Orange
SPV M1000, SPV M2000, SPV M3000

a.. Palm
Treo 650, Treo 700W

a.. Qtek
9000, G100, S100, S110

a.. T-Mobile
MDA Compact, MDA III, MDA Pro

a.. Nokia
E61, N80

Fra : Jeff S. Petersen

Dato : 02-12-06 11:04

Hej Rasmus

Jeg har en Qtek 8500, med TomTom, det er bare fedt.

Mvh.

Jeff Petersen