Jeg har defineret min egen CString som jeg bruger i et embedded miljø...
"Benny Andersen" <be99@worldonline.dk> wrote in message
news:3b3a70db.54896997@news.worldonline.dk...
> On Wed, 27 Jun 2001 09:51:26 +0200, "Carsten Schwartz"
> <csn@dont.spam.cotas.dk> wrote:
>
> >Jeg har måske skrevet det lidt forkert i mit eksempel men jeg har faktisk
> >problemer..
> >
> >Denne konstruktion af operator = = giver problemer:
> >
> > bool CString:
erator = = (CString &csString)
> >{
> > return (0 == CompareNoCase((char *)csString));
> >}
> Hvorfor tilføje medlemmer til MFC's CString? Dette virkede hos mig.
>
> bool AFXAPI operator==(CString& s1, LPCTSTR s2)
> { return s1.CompareNoCase(s2) == 0; }
>
> >Hvis man f.eks kalder som følger:
> >
> > CString csReceiverName = "Some Unique Name";
> >
> > if (csReceiverName = = pNode->GetName()))
> > {
> > pReceivingNode = pNode;
> > }
> >
> >Kommer eksekveringen ikke ind i operator = = koden.
> >
> Er det ikke:
> _AFX_INLINE bool AFXAPI operator==(const CString& s1, LPCTSTR s2)
> { return s1.Compare(s2) == 0; }
> som er en del af MFC, som kaldes?
> Jeg formoder her at du anvender MFC, og ikke blot har defineret din
> egen CString.
>
> -- Benny
>
>