Valg af speciallæge
Fra : Lantino

Dato : 28-11-06 11:16

Hej NG,

Tak for en super NG....

Jeg har en forespørgelse omkring når man skal undersøges af en speciallæge
omkring et piskesmæld..
Er man så berretiget til at vælge en speciallæge selv, eller skal det være
dem forsikringsselskbet henviser til ??

Hilsen

Latino

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-06 13:46

"Lantino" <pistolfingeren@hotmail.com> wrote in message
> Hej NG,
>
> Tak for en super NG....
>
> Jeg har en forespørgelse omkring når man skal undersøges af en speciallæge
> omkring et piskesmæld..

Må jeg ikke her, helt ujuridisk, have lov at anbefale dig at smutte ind til
"kineseren" på gammel kongevej 164 4. sal. Den mand kan mirakler med den
slags. Det er ikke værd at spilde tiden hos pilledoktorer.

mvh

David

Fra : Carlsen

Dato : 28-11-06 19:23

Min kone fik lavet en speciellægerapport efter en apopleksi, og det var
sådan at forsikringsselskabet sendte tre forslag, men at vi havde ret til
selv at rette henvendelse til en - fx. en som kendte til sagen i forvejen,
og så informere forsikringsselskabet om, at det var denne læge vi havde
valgt at benytte.

-LC