Carsten Riis skrev:
> omnielsen@hotmail.com skrev den 22-11-2006 14:54:
> > Jag har fra Debitel lige modtaget en skrivelse hvori der står -
> > grundet en systemfejl har vi desværre ikke kunne registrerere
> > abonnementsafgift og samtaler på ovenstående telefonnummer i en
> > periode. Fejlen er nu rettet og du vil derfor blive opkrævet fra 7.
> > oktober 2003 til d.d.
> >
>
> hehehe, når de har begået en fejl i 3 år.....så bør man nok overveje
> om man ikke har begået endnu en fejl. hehehehe.
>
>
>
> Nå, men det er jo nok også en grund til, at Debitel er sat til salg.
>
> > Jeg har aldrig modtaget en regning fra Debitel før - men betaler hos
> > tele2 for samtaler på samme telefonnummer plus 2 andre telefonnumre
> > idet jeg har virksomhed. Men debitel har åbenbart abonnementet!! ja,
> > jeg forstå ingenting - det er en jungel og jeg er havnet midt i en
> > redelighed.
> >
>
> Mobil eller fastnet?
>
> Så vidt jeg er orienteret er det kun på fastnet, at man kan have
> abonnement og forbrug i to forskellige selskaber på samme telefonnummer.
>
> Hvis det er mobil, så vil jeg meget gerne høre om den konstruktion du
> har indgået aftale om.
>
>
> Jeg kender kun til, at når man porterer sit nummer fra selskab til
> selskab, at så er portering ensbetydende med opsigelse hos afgivende
> selskab.
>
>
> --
> med venlig hilsen
www.de3faktorer.dk
> Carsten Riis Mere skal der ikke til
> for varigt vægttab.
jeg har en aftale med tele2 som opkræver abonnement og samtaler for 3
telefonnumre. På deres regning står der bare abonnement og derfor har
jeg hele tiden været i den tro, at alt var i orden. Nu viser det sig,
at det kun er for ét af numrene jeg betaler abonnementet hos tele2.
På tele2`s regning står der intet om hvilket telefonnummer
abonnementet vedrører og derfor har jeg ikke kunne tro andet, end at
alt var i orden.
Det drejer sig iøvrigt om en fastnet telefon.
hilsen omnielsen