Det har jeg så gjort, men jeg tvivler på, at det gør nogen forskel, men lad
os nu se.
Mht. at du skriver, at de ikke modtager den slags pr. fax er nu ikke helt
korrekt - de skrev: at supportmedelelser skulle sendes gennem:
http://support.surftown.dk - problemet er bare, at der skal bruges login til
siden og da det er opsagt/slettet er det altså ikke muligt.
Mvh Mogens
"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i en meddelelse
news:4562b598$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Den 21-11-06 06.37 skrev news.versatel.net følgende:
>> Jeg kommer da ikke videre fordi at jeg sender dem eet brev ?
>
> Gør som Holst og Rea721 skriver. Husk der skal være mindst 10 dage mellem
> hver rykker. Reagerer de ikke, er det deres problem. Dels koster det dem
> et rykkergebyr hver gang, og dels havner de i retten, læs fremgangsmåde
> her:
>
http://www.domstol.dk/page17215.aspx
>
>> jeg pålagt dem et rykkergebyr på den sidste fax, men det reagerede de jo
>> heller ikke på.
>
> De har gjort dig opmærksom på, at de ikke modtager den slags på fax, og
> det kan du ikke tvinge dem til. Send dem et brev, det kan de ikke undslå
> sig.
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Polterabend: Tysk udtryk for et spøgelse, der larmer om aftenen...
>
http://ordforklaring.dk/ordforklaring.php?forklaring=polterabend