Adresseløse forsendelser....
Fra : Klapautermanden

Dato : 17-11-06 16:38

Jeg har nogle spørgsmål vedrørende adresseløse forsendelser, som
jeg godt kunne tænke mig at få besvaret på en saglig måde og
seriøs måde, trods emnet.

1. Må man som privat person udgive et nyhedsbrev og omdele det som en
adresseløs forsendelse?

2. Lad os sige at jeg gerne ville sende en reklame for et produkt.
Må jeg så smide en vareprøve ud til alle, der efter min egen
mening, kunne have interesse i produktet?

3. Lad os sige at jeg laver økologisk gødning som er specielt
udviklet til kontormiljøer (f.eks redaktioner på gratis-aviser).
Produktet er meget effektivt men har desværre den bivirkning, at
det lugter lidt.
Hvis nu jeg beslutter at lave et salgsfremstød, må jeg sende det
ud som adresseløse forsendelser til målgruppen?

Fra : Kim

Dato : 17-11-06 17:31

On 17 Nov 2006 07:38:14 -0800, "Klapautermanden" <slvfisk@yahoo.dk>
wrote:

>Jeg har nogle spørgsmål vedrørende adresseløse forsendelser, som
>jeg godt kunne tænke mig at få besvaret på en saglig måde og
>seriøs måde, trods emnet.

Hvordan kunne emnet forhindre at besvarelser
ikke skulle kunne ske på en saglig og seriøs måde ?

--
Kim

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-11-06 17:58

Klapautermanden skrev:

> 1. Må man som privat person udgive et nyhedsbrev og omdele det som en
> adresseløs forsendelse?

Ja - et fysisk nyhedsbrev altså.

> 2. Lad os sige at jeg gerne ville sende en reklame for et produkt.
> Må jeg så smide en vareprøve ud til alle, der efter min egen
> mening, kunne have interesse i produktet?

Ja.

Der er ingen begrænsning på adresseløs, fysisk post.

> [...]
> Hvis nu jeg beslutter at lave et salgsfremstød, må jeg sende det
> ud som adresseløse forsendelser til målgruppen?

Hvordan vil du ramme målgruppen når posten er adresseløs?

--
Bertel

Fra : Kim

Dato : 17-11-06 18:34

On Fri, 17 Nov 2006 17:57:32 +0100, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Hvordan vil du ramme målgruppen når posten er adresseløs?

Ved kun at omdele til målgruppen.

Der er ikke nødvendigvis tale om post (-omdeling).

--
Kim

Fra : -= JF =- priv

Dato : 18-11-06 09:02

Klapautermanden (slvfisk@yahoo.dk) kradsede følgende besked i
<1163777894.678789.148320@h54g2000cwb.googlegroups.com>

> [...]
> Hvis nu jeg beslutter at lave et salgsfremstød, må jeg sende det
> ud som adresseløse forsendelser til målgruppen?

Fornemmer man at klapautermanden måske er lidt træt af at modtage
gratisaviser?

Fornemmer man at nogen overvejer at aflevere et læs økologisk gødning, frisk
kolort måske, på gratisavisernes redaktioners dørmåtter?

Bare en tanke

--
Mvh. John

Fra : Andersen [3650]

Dato : 18-11-06 21:43

"-= JF =- priv" <o@o.o> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Fornemmer man at nogen overvejer at aflevere et læs økologisk gødning,
> frisk kolort måske, på gratisavisernes redaktioners dørmåtter?

Klapautermanden har måske set Geo i Ekstrabladet lave et stunt imod
Metro-express.
Artiklen : http://ekstrabladet.dk/forbrug/article242423.ece
Videoen kan ses fra ovenstående side. (ganske morsom iøvrigt)
Han nøjes så med at sprede blade (fra træerne) og aviser i receptionen.

Fra : Bondemand

Dato : 19-11-06 01:58

"Andersen [3650]" skrev i en meddelelse

> [...]
> Videoen kan ses fra ovenstående side. (ganske morsom iøvrigt)
> Han nøjes så med at sprede blade (fra træerne) og aviser i receptionen.

Det kan sgu da ikke være lovlig at gå op og skide på gulvet, på en avis
redaktion....
Der er garanteret regler for embalagen...

Mvh.
Jan