Persondataloven
Fra : Martin Bak

Dato : 31-10-06 12:56

Jeg har en klage under behandling i Patientklagenævnet. Sagen har været
under behandling i ca. et halvt år.

Embedslægen er nu færdig med at "oplyse sagen" og han har sendt sit
materiale tilbage til Patientklagenævnet som nu skal indhente udtalelser fra
en sagkyndig konsulent, inden de kan udarbejde et forslag til en afgørelse.

Jeg har talt med Patientklagenævnet i dag, og de mener ikke at dette arbejde
vil være overstået før en gang i det nye år.

Jeg er dog utålmodig og meget interesseret i at vide, hvad Embedslægens
vurdering af sagen har været.

På Patientklagenævnets hjemmeside står der følgende:

" Parterne i sagen kan i øvrigt under hele forløbet få kopi af sagens akter.
Læs mere herom sidst i pjecen under afsnittet Sagens parter og
persondataloven."

http://www.pkn.dk/saadanbehandlesdinklage/#id3332144

Persondataloven:

http://www.retsinfo.dk/_GETDOCM_/ACCN/A20000042930-REGL

Kan jeg forstå det sådan, at jeg specifikt allerede nu kan udbede mig
Embedslægens sammenfatning af sagen og de indklagede lægers svar?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 01-11-06 21:19

> [...]
>
> Kan jeg forstå det sådan, at jeg specifikt allerede nu kan udbede mig
> Embedslægens sammenfatning af sagen og de indklagede lægers svar?

Jeg har skrevet til PKN og bedt om de nævnte dokumenter. Så vil det jo på
den måde vise sig om ihvertfald PKN tolker det på den måde..

Martin