Bemyndigelse til at modtage og kvittere fo~
Fra : Kenneth K

Dato : 14-10-06 14:36

Således står der bla. i den fuldmagt jeg skal give min advokat.

Er dette normalt?
Rent juridisk er det vel stadig mine penge?

På forhånd tak.

Kenneth

Fra : Codexx

Dato : 14-10-06 16:20

Kenneth K skrev:
> Således står der bla. i den fuldmagt jeg skal give min advokat.
>
> Er dette normalt?
> Rent juridisk er det vel stadig mine penge?

Ja.

Men når advokaten modtager pengene er han sikker på at få sit salær

/Bacher

Fra : Dennis Munding

Dato : 15-10-06 20:52

Hej Jens!
"Codexx" <jensbacher@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Men når advokaten modtager pengene er han sikker på at få sit salær

Er det egentlig lovligt - altså at advokaten selv tager sit salær ud af en
erstatning uden at få tilladelse af klienten?

Jeg tænker her på et andet lign. eksempel:

Har været medlem i en boligforening, og når der havde været varmeaflæsning,
tilbageholdt de et evt. overskud af varmepenge til at betale næste måneds
husleje!
Det mener jeg ikke er lovligt, da de blot fungerer som mellemled mellem
aflæsningsfirmaet og mig...?

Dennis Munding
http://pe-vagtservice.dk/ - Et sikkert valg, når der skal passes på dine
værdier!