Skal han meldes?
Fra : Hans Elhauge

Dato : 27-09-06 15:37

Hej NG.

Understående er taget fra Hr. Brunns tilbud, her er
naturligvis tale om den tidligere DM i standup, som nu
tilsyneladne tjener 250.000 kr om måneden, og han kan så
lære dig det samme, for den nette sum af 45.000 kr, han er
naturligvis, mangemillionær.

Spørgsmålet er om han ikke overtræder markedsføringsloven,
ved at skrive som han gør her under, teksten kan også
findes, på http://www.hb100.dk/

Jeg har x postet denne mail, til dk.erhverv.direkte-salg
samt dk.videnskab.jura. grunden til dette er at
dk.erhverv.direktesalg ikke er en jura gruppe, men et forum
hvor Hr. Henrik Brunn har været diskuteret før.

Indsat under er teksten fra siden.

Er der tale om en overtrædelse af loven vil jeg gerne skrive
en andmeldelse, men kan godt burge lidt hjælp fra grupperne,
til en udformelse, jeg har naturligvis sendt denne mail til
TV2 også :)

Regards

Hans

Inden 10 måneder kan du være økonomisk uafhængig!

Dette indebærer intensivt arbejde fra dig, men hvis du
virkelig ønsker dette, kan du rent faktisk være sikker på
resultatet.

Du læser dette fordi du er kunde hos mig, og dermed ejer et
eller flere af mine produkter.

For første gang er det muligt for dig at få den økonomi du
drømmer om. Inden 2 måneder fra i dag kan du vinke alle dine
økonomiske sorger farvel, og du kan få en livsstil som du
ikke drømte om var mulig!

Jeg har igennem de sidste 5 år tjent mange millioner igennem
Internettet, og jeg tjener i dag stadig over kr. 250.000,-
hver eneste måned. Dette kræver dog en del arbejde, og jeg
har andre interesser nu da min økonomi endelig er der hvor
jeg ønsker.

Derfor har jeg besluttet at geare ned og hellige min tid til
mine andre interesser, og dette kan du nu nyde godt af!

Jeg tilbyder at lære dig ALT hvad jeg ved om Internet
marketing, og jeg vil tage dig i hånden og skridt for skridt
hjælpe dig til at opbygge en støt stigende indkomst ligesom
jeg gjorde, og vi starter HELT fra bunden.

Du skal kun klare 2 kvalifikationer for at jeg kan acceptere
dig:

1. Du skal kunne afsætte minimum 10 uforstyrrede timer om
ugen.
2. Du skal kunne læse og skrive engelsk uden problemer.

Kan du klare dette, er døren hermed åbnet for at du kan
starte allerede i morgen!

Jeg lærer dig alt skridt for skridt, og vi gør det hele
meget praktisk så du bygger din forretning op samtidig med
at du lærer nyt. Det vil sige at du tjener penge hver eneste
dag, samtidig med at jeg lærer dig mere og mere.

Jeg har konstrueret hele dette forløb helt fra starten, så
du er aldrig nogensinde i tvivl om hvad du skal gøre, eller
hvordan du skal gøre det. Du skal bare afsætte timerne i din
kalender, og derefter skal du blot tænde din computer, så
viser jeg dig skridt for skridt, præcist hvad du skal gøre.

Det bliver bedre endnu: Jeg har udført samtlige
arbejdsopgaver som du skal udføre, og jeg har optaget det
hele på video og det får du også.

HB100 kurset består af 10 måneders lektioner, og igennem
disse 10 lektioner opbygger du mange uafhængige sider på
Internettet, der hver giver dig en seperat indkomst.

HB100 kan læres af alle (vi starter fra bunden), men er
bestemt ikke for alle, idet at du skal være indstillet på at
arbejde hårdt med programmet helt fra starten, men til
gengæld er belønningen også derefter.

HB100 kurset er nemlig mit ultimative produkt, det
indeholder alle selvstændige produkter som jeg udgiver, og
meget mere til. JEG HOLDER INTET TILBAGE! hvis du er iblandt
de 100 kursister der kan være på HB100 så lærer du ALT hvad
jeg ved, og du kan gøre det samme, og dermed få den indkomst
jeg har!

Ydermere må du spørge om alt hvad du vil, og du får et
ucensoreret svar. Det mest ultimative produkt jeg kan
tilbyde er mig selv, og derfor får du oveni det hele 4
timers konsulentbistand PERSONLIGT af mig. Dette betyder at
vi ringes sammen kun dig og mig over telefonen (du er også
velkommen hos mig selv privat), og så arbejder vi på lige
præcis det du ønsker. Det er bevist gang på gang igen, at
det er ved disse personlige timer de virkelige resultater
skabes.

Her er hvad hele den ultimative pakke indeholder:

10 måneders grundig instruktion i alle de forskellige
indkomster. Vi starter den første måned med at skabe en
indkomstgenererende side til dig, og hver måned opbygger vi
sammen flere sider og optimerer de eksisterende.

Adgang til forum hvor du kan få hjælp af mig og du kan mødes
med de andre medlemmer.

4 timers personlig konsultation af undertegnede (dette kan
normalt ikke købes), du bestemmer selv hvor lang tid af
gangen vi skal mødes, og hvad vi skal lave... du har
simpelthen min tid uforstyrret og koncentreret!

Ud over dette grundindhold får du osgå samtlige produkter
jeg sælger, nemlig:

Internettets Skjulte Skatte 1-5 (disse koster 1795 kroner
stykket inklusive medlemsrabat!).

1 års abbonement på "Insiderviden" (uvurderligt, idet man
ikke kan købe sig til en plads, men da de blev solgt skete
det til 7200 kroner for et år).

Hele nyhedsbrevskurset der lærer dig alt om denne
fantastiske indtægtsmulighed (dette koster 7500 kroner).

Hvis du i forvejen har købt nogle af disse produkter får du
det fulde beløb fratrukket prisen!

Du får altså hver eneste måned en grundpakke med komplet
gennemgang og instruktioner som du kan følge skridt for
skridt. Er du alligevel i tvivl om noget kan du gå ind på
forumet, og straks er der hjælp at hente. Når måneden er
gået har du skabt dig selv en fantastisk indkomst, og denne
kører uafhængigt videre imens vi går videre til næste
metode.

Kort sagt: Du afsætter arbejdstimerne og jeg fortæller dig
alt hvad du skal gøre, og du behøver ikke have noget
forudgående kendskab til Internettet overhovedet!

Jeg har været alt igennem før dig, og jeg kan derfor advare
dig om de faldgrupper som der er, så du kan med min hjælp
tage din direkte vej til en succesfuld forretning som du kan
leve af. Du skal afsætte minimum 10 uforstyrrede
arbejdstimer om ugen, så fortæller jeg dig præcist hvordan
du skal udnytte dem, og det bedste ved det hele er at
pengene ruller ind til dig imens du arbejder!

Pakken koster 25.000 i opstart og hver månedspakke koster
2500 kroner. Der er 3 måder du kan være med:

Betal kr. 45.000,- kontant. Dette er den billigste over lang
sigt og giver yderligere den fordel at du får alt med det
samme, og kan dermed selv bestemme din arbejdshastighed.

Betal 5.500,- hver måned i 10 måneder. Her betaler du 10.000
kroner mere end ovenstående, men skal så til gengæld ikke af
med kr. 45.000,- kontant. Dette betyder også at du får dit
indhold over 10 gange (naturligvis har jeg lavet det sådan
at du får det du skal bruge til den måned du har brug for
det!).

Betal kr. 7.500,- og deltag i en enkelt måned. Her betaler
du naturligvis mere for den enkelte måned end de 2
ovenstående, men du binder dig ikke til noget. Skulle du
derefter ønske at deltage i de andre måneder kan du få
beløbet trukket fra i prisen.

På nuværende tidspunkt er der mange der spørger om jeg giver
en indkomstgaranti. Dette er meget svært idet det indebærer
din arbejdskraft, men jeg underskriver gerne en
indkomstgaranti hvis du kan opstille et juridisk holdbart
dokument hvori du garanterer mig din kvalificerede
arbejdskraft. Det jeg kan garantere er at dette virker 100%
og du kommer til at se alt hvad jeg har tjent, og stadig
tjener. Jeg laver dette arbejde sammen med dig, så hvis du
vil kan du duplikere alt hvad jeg gør, og dermed få de
resultater jeg får. Altså: Du kommer til at tjene rigtig
mange penge allerede fra start hvis du gør som jeg viser
dig!

For at gøre det hele ekstra nemt for dig, så starter vi den
første måned med noget der er så let og samtidigt effektivt
at man ikke tror sine egne øjne. Alle kan gøre det, og denne
måned alene vil give dig en indkomst langt over den samlede
pris for dette kursus! Jeg har valgt at starte med dette
fordi det er så let at alle kan gøre det, og det er så
sikkert at alle uden undtagelse kommer til at tjene penge på
det. På denne måde får du en succesoplevelse til at starte
med, og så har du en støt stigende ugentlig indkomst
allerede den første måned!

Idet jeg skal kunne supportere alle og vi skal kunne mødes
til workshops og lign. er der desværre kun 100 pladser i
alt, og når disse er solgt, er der lukket for evigt! Spild
derfor ikke tiden men meld dig til med det samme ved at
klikke på linket nedenunder.

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-06 19:21

"Hans Elhauge" <hhe@rabattenringratis.dk> skrev i en meddelelse
> Spørgsmålet er om han ikke overtræder markedsføringsloven, ved at skrive
> som han gør her under, teksten kan også findes, på http://www.hb100.dk/

Jeg mener helt klart han er en værer fusker, uden jeg dog har noget at have
det i.
I det mindste må det være noget for TV.

Husk i øvrigt:
http://www.insiderviden.dk/
og
http://den-hemmelige-metode.dk

--
Mvh, Thomas Andersen

Fra : Henrik V Blunck [Dia~

Dato : 28-09-06 11:24

Thomas Andersen skrev:
> [...]
>
> Jeg mener helt klart han er en værer fusker, uden jeg dog har noget at have
> det i. I det mindste må det være noget for TV.

Ligesom der tidligere er lavet denne side som afsløring om Henrik Bruhn:
http://www.evensite.dk/platinmyass.htm

....så har jeg også lavet denne side med oversigt over mandens
"projekter": http://tjenfritid.dk/bruhn/

Henrik V Blunck - MultiMedieDesigner-stud.
www.multidesigner.net - www.tjenfritid.dk
www.rygestop.co.nr - www.blunck.dk

Fra : Henrik V Blunck [Dia~

Dato : 28-09-06 11:21

Hans Elhauge skrev:
> [...]
> Spørgsmålet er om han ikke overtræder markedsføringsloven,
> ved at skrive som han gør her under, teksten kan også

Bemærk hvor meget siden ligner www.moneysites.dk (blot med andre
beløb...). Dette sidste site startede han, ifølge DK-Hostmaster, op den
14.3.2006.

> Jeg har x postet denne mail, til dk.erhverv.direkte-salg
> samt dk.videnskab.jura. grunden til dette er at
> dk.erhverv.direktesalg ikke er en jura gruppe, men et forum
> hvor Hr. Henrik Brunn har været diskuteret før.

Han vil sikkert blive diskuteret en rum tid endnu.
Der har tidligere været lavet denne side som afsløring af ham:
http://www.evensite.dk/platinmyass.htm

Jeg har nu også lavet en side: http://tjenfritid.dk/bruhn/

> [...]
> en andmeldelse, men kan godt burge lidt hjælp fra grupperne,
> til en udformelse, jeg har naturligvis sendt denne mail til

Han er en slimet ål, der går helt til stregen. Research tager tid men jo
flere afsløringer der bliver lavet af ham jo mere vil han blive tvunget
til at begynde at *blive* seriøs....

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 28-09-06 15:21

"Henrik V Blunck [Dianalund]" <h_blunck@gmx.net> wrote in message

> Han er en slimet ål, der går helt til stregen. Research tager tid men jo
> flere afsløringer der bliver lavet af ham jo mere vil han blive tvunget
> til at begynde at *blive* seriøs....

Ja der er mange der prøver at tjene nemme penge. og den smarte narrer jo de
mindre smarte..

http://www.tjenfritid.dk/usb/index.html er jo også blot et forsøg på at
tjene penge på folks uvidenhed, et dyrt produkt en utrolig usikker
betalingsmåde, for slet ikke at tale om reklamationsret osv..

(men enig ham den sjove er værre !)

Fra : Henrik V Blunck [Dia~

Dato : 28-09-06 16:48

Flemming Lynggaard skrev:
> [...]
> tjene penge på folks uvidenhed, et dyrt produkt en utrolig usikker
> betalingsmåde, for slet ikke at tale om reklamationsret osv..

Hvis du kan finde samme produkt billigere herhjemme er det da fair nok.
Jeg har henvist til to lignende produkter der kun var på 4Gb, men hvis
du har et sted der er billigere modtager jeg gerne en mail, så retter
jeg straks så folk kan gå dertil.

> (men enig ham den sjove er værre !)

"Værre"? Jeg synes han er stor-slem, fordi han *bevidst* fordrejer ting
til egen vinding. Usselt. :'-(

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 28-09-06 16:03

Henrik V Blunck [Dianalund] wrote:

> Jeg har nu også lavet en side: http://tjenfritid.dk/bruhn/

Dine sider ligner da i mistænkelig grad noget lignende, blot i langt
mindre skala.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Henrik V Blunck [Dia~

Dato : 28-09-06 16:43

Kevin Borbye Edelvang skrev:
> Dine sider ligner da i mistænkelig grad noget lignende, blot i langt
> mindre skala.
> Mvh
> Kevin Borbye Edelvang

Det kan der kun være én af to grunde til:

1. du ser alt der ikke kommer fra din egen pen "forvrænget"
2. du ikke har læst teksten

Tværtimod har formålet netop været at tilbyde folk en "genvej" gennem
junglen hvor de får information om hvad der er seriøst, hvad der ikke er
det, content, skabeloner m.v. til egne sider osv.

Der er ikke afgivet ét eneste løfte om noget som helst, andet end at
ressourcerne *kan* findes og bruges, hvis man gider gøre en indsats.
*Jeg* lover ingen guld og ingen grønne skove.

Men kritik er, som bekendt.... [Du kender "sangen"]

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 28-09-06 19:33

> [...]

> ressourcerne *kan* findes og bruges, hvis man gider gøre en indsats.
> *Jeg* lover ingen guld og ingen grønne skove.

Det har du ret i. Jeg hentyder heller ikke til, at din side skulle være
decideret ulovlig. Men det ligner stadig den gamle "Jeg fortæller dig,
hvordan du tjener penge på nettet for en tier... Tak for pengene. Du
tjener penge på nettet ved at sælge denne idé til flere."

Selvom det ikke skulle være tilfældet, kan du vel godt se, hvad jeg mener?

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Henrik V Blunck [Dia~

Dato : 28-09-06 19:47

> [...]
> tjener penge på nettet ved at sælge denne idé til flere."
> Selvom det ikke skulle være tilfældet, kan du vel godt se, hvad jeg mener?

Ja, bestemt.

Ud fra det perspektiv kan jeg sagtens følge tanken kunne ramme.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-09-06 11:18

Henrik V Blunck [Dianalund] wrote:

> Ja, bestemt.
>
> Ud fra det perspektiv kan jeg sagtens følge tanken kunne ramme.

Utroligt at folk ikke fatter at når noget er for godt til at være
sandt.....er det oftest lige det det er.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Henrik V Blunck [Dia~

Dato : 29-09-06 18:38

Christian B. Andresen skrev:
> Utroligt at folk ikke fatter at når noget er for godt til at være
> sandt.....er det oftest lige det det er.

Jeps. Derfor synes jeg også http://tjenfritid.dk/bruhn/ skal ses som en
opmuntring til at nu kan folk se sammenhængene imellem alle hr. Bruhns
løfter. Hvis de derefter falder for hans projekter, so be it. Så har de
overhørt et venligt ment vink med en "virtuel" vognstang.

God weekend.