P-afgift fra Carpark.. Hvordan forholder j~
Fra : Unlimited

Dato : 25-09-06 15:40

Hejsa..

Jeg har været så heldig at den byggeplads jeg går på i kbh, har været
"bevogtet" af carpark.

Sidste uge blev carpark-skiltene ved den indkørsel jeg normalt altid bruger,
taget ned..

Så selvfølgelig parkerede jeg på pladsen som jeg gjorde inden carpark blev
blandet ind i parkeringen.

Da jeg skulle hjem var der et pænt girokort, hvor jeg skal betale de famøse
510,- kr for "gyldig p-tilladelse ikke anbragt synligt i forrude".
Jeg tager et par billeder af de indkørslen hvor skiltene har hængt. Og på
carpark's hjemmeside finder jeg en e-mail adresse til dem.
Hertil sender jeg min indsigelse, for som der står bag på girokortet
"Indsigelser modtages kun skrifteligt".
Er en e-mail med vedhæftede billeder skrifeligt nok eller skal det være brev
?

Samtidig har jeg fået 10 dage til at betale afgiften, hvorfor jeg har bedt
carpark om skrifteligt inden 10 dage at modtage en bekræftelse på at sagen
er afsluttet og at jeg ikke skylder dem noget.
Kan carpark trække sagen ud i f.eks. et halvt eller helt år, eller eller kan
jeg afvise dem efter 10 dage ?

Mvh Flemming Hansen

Fra : Henning

Dato : 25-09-06 15:57

On Mon, 25 Sep 2006 16:39:49 +0200, "Unlimited"
<-unlimited-@get2net.dk> wrote:

> [...]
>"Indsigelser modtages kun skrifteligt".
>Er en e-mail med vedhæftede billeder skrifeligt nok eller skal det være brev

Send et rigtigt brev, send det med afsenderkvittering for at være
sikker.

Fra : Unlimited

Dato : 25-09-06 16:15

> Send et rigtigt brev, send det med afsenderkvittering for at være
> sikker.

Hvis jeg så gør det.. Og har udgifter til det på x antal kroner.. (Til
porto, fremkaldelse/udprintning af billeder m.m. I mit tilfælde er det
ligegyldigt om det er 5 kr eller 1000 kr, det er princippet).. kan jeg så
forlange carpark dækker de omkostninger jeg har i forbindelse med jeg
sandsynligør at jeg ikke har parkeret ulovligt ??

Mvh Flemming