Tinglysnings kontor online??
Fra : Ukendt

Dato : 25-09-06 07:35

Hejsa Alle

I sidste uge fandt jeg et online sted, hvor man kunne købe info om en bolig,
altså det samme som de havde nede på tinglysnings kontoret... men om jeg kan
finde det igen... øv..

Er der en af jer der kender stedet?

Mener det havde et meget kort navn og så var .dk

Håber at i kan hjælpe..

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-06 07:49

fandt den sq.. https://www.ois.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-06 08:08

> fandt den sq.. https://www.ois.dk

der blev jeg lige bollet i rø..... 150,- for et pdf dokument... og der står
ikke noget rigtigt i det...

Skod side..

Mvh
Morten

Fra : enkvinde

Dato : 25-09-06 07:58

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om jeg kan finde det igen... øv..
>
> Er der en af jer der kender stedet?
>
> Mener det havde et meget kort navn og så var .dk

Hej Morten

"Købe"... hmmm.. det kan jeg ikke hjælpe med, men du kan finde ganske gratis
BBR oplysninger, Matrikelkort, Ejendomsvurderinger, luftkort og lokalplaner
på samtlige ejendomme inde på www.Netborger.dk under Ejendomsfakta. Og inde
www.kms.dk kan du finde matrikelkort i en fin udgave.

Hilsen Eva