Debitel - Opfølgning.
Fra : Christian Madsen

Dato : 23-09-06 01:01

Så er der kommet nyt i sagen som tidligere har været postet her i
gruppen

http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php?id=4936309&forside

--
Mvh. Stud.Jur Christian Madsen
PS: Da jeg kun er stud.jur, kan jeg ikke garantere rigtigheden af dette

Fra : Tommy Hansen

Dato : 25-09-06 20:33

"Christian Madsen" wrote in message

> Så er der kommet nyt i sagen som tidligere har været postet her i gruppen

Jeg valgte at skifte teleselskab. Men det er da rart at høre nogen
har overskud til at klage over en så dårlig behandling.

Vh
Tommy

Fra : Henrik Madsen

Dato : 25-09-06 22:03

On Mon, 25 Sep 2006 21:33:04 +0200, "Tommy Hansen"
<tommyhhFJERN@webspeed.dk> wrote:

>Jeg valgte at skifte teleselskab. Men det er da rart at høre nogen
>har overskud til at klage over en så dårlig behandling.

Det er ligesom dengang Falck skrev til mig at jeg nu udover min
autohjælp nu også var tilmeldt noget personskade ting til kun 49 kr.
om året og hvis jeg ikke ville have det så skulle jeg bare ringe eller
skrive..

Jeg ringede straks og opsade mit abbonement...Idag er jeg kunde hos
Dansk Autohjælp...De ringer ikke i tide og utide og vil sælge alt
muligt skrammel og de tvangstilmelder mig ikke til andre af deres
tjenester og lader mig om at afmelde det igen hvis jeg ikke ville have
det..

Henrik