Hjælp til tydning AO
Fra : Hvornum

Dato : 18-11-06 22:21

Hej

Hjælp til tydning AO, det er vist lige blevet et hit her på siderne.
Jeg har nu flere gange søgt på AO, og je, nogle gange er det bare let og
andre gange skal der skiftes briller, til dem uden leverpostej.

Men det jeg vil med dette indlæg, det er at rose hele dette projekt, for det
har så sandelig givet os andre der ikke lige kan komme på arkiverne et
værktøj, noget der bare virker.

Og det er bare med "hoppen og dansen" når man endelig finder det man har
ledt efter, og jeg kan godt se hvordan vor forfædre har skrevet, nogle så
praktfuld, andre mere sjusket, men alt om alt, så gav de dengang os nogle
værktøjer til os i dag, og I der i dag indlæser alle de kirkebøger os
folketællinger giver os igen et værktøj, og nu for alle hele jorden rundt,
hvor er det praktfuld med dette digitale verktøj.

Mange venlige hilsner til Jer der giver Jeres tid til disse projekter

Max Hvornum