Find en grav
Fra : Daniel

Dato : 02-11-06 07:41

Jeg var inde og kigge paa www.findengrav.dk i aftes og det virker da baade
sobert og serioest alt sammen. Der er tit oplysninger paa gravsten som ikke
fremgaar af kirkeboegerne og jeg fandt en enkelt oplysning om min bedstemors
soester som var interessant.

Jeg glaeder mig til der kommer noget fra graenselandet.

Fra : C.H

Dato : 02-11-06 09:59

"Daniel" <daniel-nospammail-@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bedstemors soester som var interessant.
>
> Jeg glaeder mig til der kommer noget fra graenselandet.

Tak for det gode link! Jeg fandt 6 af mine aner på den side - og fik
tilrettet og indført nogle datoer til slægtsbogen. Det må siges at være en
succes. Jeg håber, de får udvidet databasen, for det er da noget, der kan
bruges!

CH