Beocom 2 ?
Fra : Dr. Ralph

Dato : 26-06-01 00:32

Har nogle prøvet denne banan af en trådløs telefon ?

Er den lækker at holde mod øret, er fobindelsen fin - fortæl ?
Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-06-01 07:54

"Dr. Ralph" <dr.ralph@spam.mail.com> skrev i en meddelelse
> Har nogle prøvet denne banan af en trådløs telefon ?

ja, jeg har leget med den

> Er den lækker at holde mod øret, er fobindelsen fin - fortæl ?

Ja, lydkvaliteten er fin og den er ok at holde på, men man skal lige vende
sig til at bruge tasterne (der er kun 2 kolonner)

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 26-06-01 21:25

> Har nogle prøvet denne banan af en trådløs telefon ?

Ja med det design kan de vel næppe levere dem med vibrator, hvis de vil
tages alvorligt ;)

Claus