Køb i Bilka
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-11-06 22:26

Jeg købte en 3´er Nokia N73 i Bilka i går - impulskøb. Jeg fik en guldpakke
med.

Hvad skal jeg gøre for at minimere mine udgifter mest muligt? :)

Hvad skal jeg skrive hvor for at komme ind på wap.getjar.com ??

--
Per, Esbjerg

Fra : Conni

Dato : 30-11-06 11:37

Tillykke med dit impulskøb , først skal du nok finde ud af om du overhovedet
har brug for Guldpakken , ellers er der jo 69 kr mere at tale for , jeg bor
selv i et område med dårlig 3 dækning , så jeg kan ikke bruge 3 portalen ret
tit .

Du kan hente MSN og Hotmail til din mobil , det er gratis at bruge når du
henter det før den1.Jan .

Du går på getjar via mobilens browser http://wap.GetJar.com Men du sparer
jo datatrafikken hvis du går på www.getjar.com via din pc , de spil og
programmer du skal bruge henter du ned på computeren og ligger ind på
mobilen med kabel og PC . Suite .

Der er også www.Zedge.net og www.symbian9.com hvor du kan hente ting til
mobilen .

www.mobildebat.dk er også en god side at kende .