Pludselig død V3i m
Fra : Henrik

Dato : 29-11-06 16:47

Hej NGer

Nogen der har haft den oplevelse.

Har haft en V3i m i 2 md. Det er en lækker telefon, men!!! Den taber
strømmen over 48 timer, og har haft en tendens når man arbejdet med
den, at fryse 1 sec, hvid skærm og så var den oppe igen????? Pludselig
døde den helt, nu er den til rep. Men har andre oplevet det evt på V3
telefonen???? Ps Har fået nyt batteri uden held!!!

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 29-11-06 17:28

Har haft både en V3 og en V3i og virkede begge to perfekt, de er så blevet
solgt i mellemtiden..

Det med at din mobil fryser, kunne godt tyde på en software fejl, men nu kan
du jo se, når den kommer retur fra rep. om de har opgraderet den...

Fra : Kenned

Dato : 30-11-06 20:00

> [...]
> helt, nu er den til rep. Men har andre oplevet det evt på V3 telefonen????

Især det med skærmen oplever jeg ofte syns jeg...

Kenned