SE T610 hjælp
Fra : Thomas B

Dato : 28-11-06 21:33

Hej

Jeg har et problem med en SE T610, som jeg håber nogen kan hjælpe med.....

Efter en tur i udlandet, modtog jeg en slags velkomst SMS fra teleselskabet.
Efterfølgende har der været et ikon af det traditionelle sms-brev øverst i
skærmen med et (W).

Er der nogen der har en ide om hvordan man slipper af med det ikon igen ?

På forhånd tak

/Thomas

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-11-06 22:46

Thomas B skrev:

> Er der nogen der har en ide om hvordan man slipper af med det ikon
> igen ?

Du har prøvet en genstart?
Hans

Fra : Thomas B

Dato : 30-11-06 08:46

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message

> Du har prøvet en genstart?
> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Ja, den har været slukket/genstartet

Mvh. Thomas

Fra : BG

Dato : 29-11-06 11:57

On Tue, 28 Nov 2006 21:33:25 +0100, "Thomas B"
<Bowers@medit-----spam-----.dk> wrote:
> [...]
>Efterfølgende har der været et ikon af det traditionelle sms-brev øverst i

Jeg tror det er et PUSH-meddelelse. Jeg kan ikke huske hvor i menyerne
det er men jeg tror du kan finde det.

Fra : Thomas B

Dato : 30-11-06 08:47

"BG" <borje@hotmail.com> wrote in message

> Jeg tror det er et PUSH-meddelelse. Jeg kan ikke huske hvor i menyerne
> det er men jeg tror du kan finde det.

Ok....det vil jeg prøve at søge efter .....lyder ihvertfald sandsynligt

Mvh. Thomas

Fra : Thomas B

Dato : 30-11-06 17:58

"Thomas B" <Bowers@medit-----spam-----.dk> wrote in message

> "BG" <borje@hotmail.com> wrote in message

> Ok....det vil jeg prøve at søge efter .....lyder ihvertfald sandsynligt
>

> Mvh. Thomas

Yeps....det var præcis den

Takker.....

Til andre uheldige -> SMS -> WAP-push -> vælg "ryd indbakke