W810i Begrænsning???
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 22-11-06 15:46

Hvordan lyder erfaringerne?

Kan en SE W810i køre med eks. 2 gb, 4 gb eller 8 gb kort,
og hvordan lyder erfaringerne med Sandisk kontra Sony?

Mvh Henrik

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 22-11-06 15:53

Så vidt jeg ved så laver Sandisk, Sony's kort....

Ved ikke om de kan klare 8gb kort, men 4gb skulle virke OK

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 22-11-06 20:17

"Andseman (6400)" <anders(dot)forst@stofanet(dot)dk> skrev i en meddelelse
> Så vidt jeg ved så laver Sandisk, Sony's kort....
>
> Ved ikke om de kan klare 8gb kort, men 4gb skulle virke OK

> [...]

Har du prøvet de 4 gb's kort?

Mvh Henrik

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 22-11-06 20:38

Nej ikke endnu, forvendter min W810 dukker op med posten en af de nærmeste
dage....

Men kender flere der bruger 4GB kort uden problemer.

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 22-11-06 20:43

> [...]
> dage....
>
> Men kender flere der bruger 4GB kort uden problemer.

Ok, lyder cool, men er allermest interesset i om 8 gb kan bruges

Henrik

Fra : Peter SD.

Dato : 22-11-06 21:46

Hej.

> Men kender flere der bruger 4GB kort uden problemer.

Hvilket fra A-6400/Anders/Andseman/sønderbronx (eller whatever) skal tolkes
som:
NEJ !
- Anders aner ikke om det virker, og han kender ingen der har et 4Gb
kort......!

Bare lige så du er informeret.....

--
Peter

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 22-11-06 21:54

"Peter SD." <pshdo@tele.two.adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tolkes som:
> NEJ !
> - Anders aner ikke om det virker, og han kender ingen der har et 4Gb

Ok, er manden da en "støjsender"?

Henrik

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 23-11-06 05:18

Til Peter

Hold din kæft, og hold op med at chikanere andre folk

Der er sendt flere klage beskeder til din udbyder, og din internet
forbindelse bliver lukket, hvis du ikke stopper.

Fra : Peter SD.

Dato : 23-11-06 15:47

Hej.

> Hold din kæft,

Anders, min kære ven......
- jeg ryster jo i bukserne...

Men fair nok, jeg troede du havde plonk´et mig og ikke længere læste mine
indlæg.....
- du svare jo aldrig på dem, når jeg stiller uddybende spørgsmål til dine
svar her i NG....

Nu da jeg har muligheden vil jeg da gerne lige opklare et par ting, som
måske står lidt uklart for dig og måske også for andre brugere her i NG....

Jeg har skam ikke noget imod dig Anders (hvorfor jeg også tidligere har
hjulpet dig da du selv havde spørgsmål),
jeg kommentere normalt kun dine indlæg de gange du tager åbenlyst fejl,
eller de få gange hvor du desværre ser dig nød til at udtale dig om ting du
ikke helt ved noget om....
- folk kan selv google dine alias og se i hvilke tilfælde jeg svare på dine
indlæg......

At jeg så lige valgte også at svare på dit indlæg her, om at du kendte flere
der brugte 4gb kort, var ene og alene pga. at du tidligere også er kommet
med denne type udsagn....
Eks. dengang da du postod her i NG at du kendte folk der havde både K750i og
W800i software i deres telefoner på én gang, og at de kunne skifte imellem
de to firmware i telefonen.....
- men igen folk kan selv google......

Du må forstå at grunden til at folk spørger her, er som oftest at de ikke
selv har svaret på deres spørgsmål (ellers spurgte de sikkert ikke).....
- hvis de ville have have halvsande eller fejlagtige svar, så kunne de jo
lige så godt spørge i butikkerne....

Jeg mener at vi bør gøre vores yderste for i det mindste ikke at vildlede
andre folk herinde, og jeg (m.fl.) ser desværre at det er det du kommer til
at gøre med nogle af dine svar.
Bemærk venligst at jeg IKKE svare på dine indlæg, de gange hvor du rammer
bare 50% rigtigt.......

Men det er eks. svar som disse to af nyere dato der giver problemer:
"men 4gb skulle virke OK" 22-11-2006 15:53 <- bemærk orderet "skulle", ikke
specielt seriøst....
"Og så de sædvanlige ting omkr, Nokia" 15-11-2006 17:33 <- hvilke ting det
var fik vi aldrig svar på.
- igen, folk kan selv google på dine Alias og finde flere udsagn....

Til sidst:
Hvis vi nu alle kun svarede på de ting vi rent faktisk vidste noget om, og
som vi har førstehåndsviden om, og vi så ikke svarede på de ting som vi kun
tror vi ved, som vi har hørt, eller som vi gætter på at vi ved, så ville
mine reply´s til dine svar jo aldrig komme......

--
Mvh.
Peter

Fra : Carsten H \(4800\)

Dato : 24-11-06 00:32

> Til Peter
>
> Hold din kæft, og hold op med at chikanere andre folk
>
> Der er sendt flere klage beskeder til din udbyder, og din internet
> forbindelse bliver lukket, hvis du ikke stopper.

Klart den gør!!!!!!!!!!!!

Der er lige så stor chance for at hans forbindelse bliver lukket som du lære
korekt citat teknik, altså ALDRIG!

Carsten

Fra : Nicolai

Dato : 23-11-06 22:08

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Ok, er manden da en "støjsender"?

Ja, og han er ganske upålidelig i sine indlæg.

> Henrik

Nicolai

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-11-06 11:44

Andseman (6400) (dot dot) skrev:
> Til Peter
>
> Hold din kæft, og hold op med at chikanere andre folk
>
> Der er sendt flere klage beskeder til din udbyder, og din internet
> forbindelse bliver lukket, hvis du ikke stopper.

Børnehavementalitet !!!

Du burde skamme dig at begynde på sådan noget barnligt anmelderi
(

--
Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Peter SD.

Dato : 24-11-06 12:11

Hej.

> Du burde skamme dig at begynde på sådan noget barnligt anmelderi

Ham om det.....

Igen, hvis i googler lidt, så ser i at han har truet med precis det samme
før for ca. et år siden....
- jeg er nu helt rolig.....

Måske vi skulle begynde at sende abuse-mails til Anders´ egen udbyder
hvergang han kommer med underlige, ubruglige, vildledende eller direkte
forkerte svar og indlæg her i NG.....

--
Peter

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 25-11-06 19:38

> [...]
>
> Kan en SE W810i køre med eks. 2 gb, 4 gb eller 8 gb kort,
> og hvordan lyder erfaringerne med Sandisk kontra Sony?

Ringede sgu tit SE's support, W810i understøtter OGSÅ 8 gb

Henrik

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 16-01-07 23:52

Hejsa Henrik

hmmm - ikke forstået....
For jeg har også ringet til Sony Ericsson Supporten ang. W810i og W850i ,
og fik at vide at de kun understøtter op til 4 GB og ikke højere.....
For det andet , hvor vil du købe 8 GB. Memory Kort henne ???
For jeg ka ikke finde 8 GB Memory Kort til SE's Mobil-Telefoner.....

Mvh. Lars

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 17-01-07 15:25

Her

Henrik

Fra : Martin Sørensen

Dato : 16-12-06 14:47

> Hvordan lyder erfaringerne?
> Kan en SE W810i køre med eks. 2 gb, 4 gb eller 8 gb kort,
> og hvordan lyder erfaringerne med Sandisk kontra Sony?

Jeg har selv et Sandisk 4GB kort i min W810i, og det fungerer fint, omend
det tager noget tid for telefonen at indlæse listen over numre nu, men der
er jo også mange numre..

Sony leverer selv Sandisk kort med W810i'eren, så det er vel et blåstempel.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 17-12-06 08:17

"Martin Sørensen" <mos@laxity.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> er jo også mange numre..
>
> Sony leverer selv Sandisk kort med W810i'eren, så det er vel et

Ok, er der nogen der har prøvet med 8 gb???

Henrik