The matrix
Fra : Renè

Dato : 20-11-06 20:24

Er der nogen her der ved om den mobilos neo får med posten i The Matrix,
kan købes i den virkelige verden og isåfald i Danmark.
basse

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-11-06 20:33

Renè skrev den 20-11-2006 20:24:
> Er der nogen her der ved om den mobilos neo får med posten i The Matrix,
> kan købes i den virkelige verden og isåfald i Danmark.
> basse

Var det ikke Nokia 7110 tilbage dengang Matrix havde premiere (1999?).

derudover var der en fandens masse problemer med den slide-funktion, svjh.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Stig Sørensen

Dato : 21-11-06 07:13

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Var det ikke Nokia 7110 tilbage dengang Matrix havde premiere (1999?).
>
> derudover var der en fandens masse problemer med den slide-funktion, svjh.

> [...]

Det var en Nokia 8110. dog modificeret lidt, da en 8110 ikke kan åbnes med
et tryk på en knap.
Jeg havde en i flere år uden problemer, købt brugt i 1999 og kasseret i 2002
efter et fald på et hårdt

Mvh Stig Sørensen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-11-06 12:30

Stig Sørensen skrev:

> Det var en Nokia 8110. dog modificeret lidt, da en 8110 ikke kan åbnes med
> et tryk på en knap.

Jeg mener at have læst at den blev lavet på bestilling specielt
til filmen.

--
Bertel

Fra : Optimus Prime

Dato : 21-11-06 12:51

Bertel Lund Hansen skrev:
> Jeg mener at have læst at den blev lavet på bestilling specielt
> til filmen.

Måske her: http://www.imdb.com/title/tt0133093/trivia

"The spring-loaded cell phones used in the film were Nokia Stilleto's or
8110's. These phones were produced in limited quantities and were only
available in Europe and in Australia"

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-11-06 13:11

Optimus Prime skrev:

> Måske her: http://www.imdb.com/title/tt0133093/trivia

Nej. Jeg tror at den blev bestilt og lavet kun til filmen, og så
fik Nokia så mange forespørgsler på den bagefter at de lavede
nogle flere og solgte. Jeg kan dog ikke huske hvor jeg har det
fra.

--
Bertel

Fra : himmel bjerget

Dato : 23-11-06 10:38

> [...]
> fik Nokia så mange forespørgsler på den bagefter at de lavede
> nogle flere og solgte. Jeg kan dog ikke huske hvor jeg har det

Helt korrekt efterspørgelsen var stor på 7110 ,

Vi har selv haft en 7110 og den holdte i 4 år ,alt i alt en lækker
telefon .