Displaybeskyttelsesfilm, hvor billigt.... ~
Fra : Peter SD.

Dato : 20-11-06 19:25

Hej.

Da Celshoppen åbenbart ikke har lyst til at have flere kunder (de svare ikke
på henvendelser gennem snart en uge), søger jeg en anden leverandør af
displaybeskyttelsesfilm til følgende telefoner:
S/E K750i - 5 stk
S/E W800i - 5 stk
Nokia 6230i - 5 stk

Jeg ved at Mytrendphone også har dette, men de er en del dyere.....

Jeg vil blive meget glad for at få link til en alternativ leverandør der har
prissat ca. som Cellshoppen....
(dvs. omkring 19.- pr film)

--
Peter

Fra : Poul Pral

Dato : 22-11-06 07:57

> Da Celshoppen åbenbart ikke har lyst til at have flere kunder (de svare
> ikke på henvendelser gennem snart en uge), søger jeg en anden leverandør
> af displaybeskyttelsesfilm til følgende telefoner:

Jeg har ikke noget konkret forslag, men jeg har hørt fra flere der har
sparet penge ved at købe disse film i udlandet.
Blot et indspark.

--
Mvh: Poul Pral
SUPER TILBUD på mobiltelefoni: http://poulpral.minven.dk/tilbud.pdf

Fra : mr@

Dato : 25-11-06 01:01

Hej, prøv her http://www.pda-protektor.com/index.php

--
\!/
(@@)

Fra : Kim

Dato : 25-11-06 15:25

"Peter SD." <pshdo@tele.two.adsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg ved at Mytrendphone også har dette, men de er en del dyere.....
>
> Jeg vil blive meget glad for at få link til en alternativ leverandør der

Du kan finde det billigere på ebay.

Mvh Kim

Fra : Bamse \(6400\)

Dato : 25-11-06 16:24

Husk lige når man bestiller hos Cellshoppen.dk så betaler man 45,- i fragt.
Hos Mytrendyphone.dk betaler man kun 9,- i fragt !