Tjeneste ikke tilgængelig!
Fra : John

Dato : 19-11-06 11:05

Jeg er ved at blive tosset. Nu har jeg prøvet at sætte GPRS op via
Unotel (TDC) jeg har fået tilsendt en kofiguration og godkendt. Slukket
og tændt telefonen 1000 gange men skidtet virker ikke. Hvad gør jeg
forkert. Jeg er tilmeldt GPRS hos unotel.

Hilsen
John

Fra : Poul Pral

Dato : 19-11-06 11:36

> [...]
> og tændt telefonen 1000 gange men skidtet virker ikke. Hvad gør jeg
> forkert. Jeg er tilmeldt GPRS hos unotel.

Som du selv er inde på, er der 2 fejlmuligheder.
1. Telefonen er ikke sat korrekt op.
2. GPRS er ikke aktiveret hos Unotel.

Hvis du f.eks. har en god ven der også bruger TDC's net, og har dette til at
fungere, så kunne I prøve at bytte SIM-kort. Det vil fortælle dig hvor
problemet er.

--
Mvh: Poul Pral
SUPER TILBUD på mobiltelefoni: http://poulpral.minven.dk/tilbud.pdf

Fra : Peter SD.

Dato : 19-11-06 12:31

Hej.

Jeg ville prøve at slette alle opsætninger/profiler der har med GPRS at gøre
i telefonen, og så først derefter prøve igen.
Det er meget muligt at din telefon har mulighed for at gemme mere end en
opsætning/profil, og at det måske derfor uanset hvad du lige finder på at
gøre, er en forkert profil/opsætning din telefon vælger.......

Jeg har selv ligget og roedet meget med det på en telefon, men det kom først
til at fungere efter at jeg havde slettet alt der havde med GPRS at gøre, og
startede forfra.....

--
Peter

Fra : John

Dato : 19-11-06 14:02

> [...]
> en opsætning/profil, og at det måske derfor uanset hvad du lige
> finder på at gøre, er en forkert profil/opsætning din telefon vælger..

Jeg ved ikke hvordan jeg slettet opsætningerne. Kan i hjælpe.. Det er
en Samsung sgh x300

Fra : John

Dato : 19-11-06 14:01

> Som du selv er inde på, er der 2 fejlmuligheder.

> 1. Telefonen er ikke sat korrekt op.

Den er sat via TDC egen opsætning som bliver sendt.!

> 2. GPRS er ikke aktiveret hos Unotel.

Den er aktiv!

/John

Fra : Poul Pral

Dato : 19-11-06 15:11

> Den er sat via TDC egen opsætning som bliver sendt.!

Ja, men virker den?

> Den er aktiv!

Ja, jeg er ikke i tvivl om, at du inde på dit Unotel login kan se, at GPRS
er aktivt.
Men spørgsmålet er jo, om det også er tilfældet. Det er jo Unotels system du
kan se, ikke TDC's HLR.
Shit happens.

Fra : John

Dato : 19-11-06 18:19

> Ja, men virker den?

Det ved jeg ikke.. hvordan tjekker jeg det?

> [...]
> er aktivt.
> Men spørgsmålet er jo, om det også er tilfældet. Det er jo Unotels system

Ja, så ved jeg ikke hvad jeg mere kan gøre. Så må jeg vel kontakte TDC i
morgen.