Universel Contact manager software
Fra : Niels Munk

Dato : 19-11-06 02:42

Hej!

Jeg står overfor skiftet mellem en Samsung SGH-E 730
og en Nokia 6233. (for dårlig batt. levetid på samsung)

Findes der noget software, så jeg kan kopiere contacts
ind på puteren og direkte over i nokia'en? Gider godt
nok ikke sidde og skrive det hele ind manuelt...
Der skal vel noget konvertering ind over?

/Niels Munk

Fra : Poul Pral

Dato : 19-11-06 09:49

> [...]
> ind på puteren og direkte over i nokia'en? Gider godt
> nok ikke sidde og skrive det hele ind manuelt...
> Der skal vel noget konvertering ind over?

Du kunne jo gøre det over nettet med: http://www.zyb.com/
Så har du også en backup hvis du skulle miste telefonen.

--
Mvh: Poul Pral
SUPER TILBUD på mobiltelefoni: http://poulpral.minven.dk/tilbud.pdf

Fra : Niels Munk

Dato : 19-11-06 12:57

"Poul Pral" <poul.pral@mail.tele.dk> wrote in message

> Du kunne jo gøre det over nettet med: http://www.zyb.com/
> Så har du også en backup hvis du skulle miste telefonen.

Mange tak - vidste ikke der fandtes en sådan service.
Desværre understøtter de ikke en Samsung SGH-E 730 :(

Andre gode forslag?

/Niels Munk

Fra : Peter Theill

Dato : 23-11-06 00:40

> Desværre understøtter de ikke en Samsung SGH-E 730 :(

Nej, desvaerre understoetter E730 ikke "SyncML" men zyb har planer om
at lave en Java applikation der kan hentes ned paa telefoner der ikke
har SyncML og herved faa informationer ud alligevel. Det hjaelper dog
ikke paa dit problem lige pt kan jeg godt se :(

Zyb understoetter dog din nye Nokia 6233 saa hvis du -skal- indtaste
dine kontakt-informationer igen kan du maaske goere det lidt nemmere
for dig selv ved at indtaste dem igennem deres webinterface.

// pt