Nokia 6230i og problemer med Nokia suite
Fra : Kim Larsen

Dato : 14-11-06 21:28

Jeg har en Nokia 6230i som bøvler i forhold til Nokia suite.

Jeg havde telefonen til opdatering for et par uger siden da
mobiltelefonen ikke ville modtage e-mails og den ikke ville
synkronisere SMS-beskeder med Nokia suite på PC' en. Begge dele
ville den efter opdatering men nu er den gal igen. Den vil godt modtage
e-mails men den vil ikke længere synkronisere SMS-beskeder via Nokia
suite. Nokia suite forsøger at opdatere SMS-beskeder i forhold til
mobiltelefonen men forgæves da jeg efter et par sekunder får at vide
at handlingen ikke kan udføres.

Hvad kan der være galt ?
Er der nogen som har hørt om dette problem før ?

Jeg kan jo blive nød til at tage den til opdatering/reparation igen
men jeg ville gerne kunne klare det selv hvis jeg kan finde årsagen
til denne fejl.

PS.:
Jeg vil sætte pris på kommentarer om at skifte telefon undlades da
jeg ellers er glad for min mobilos og ikke ønsker at skifte til noget
andet.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Lasse Jensen

Dato : 14-11-06 22:17

Kim Larsen wrote:

> [...]
> at handlingen ikke kan udføres.
>
> Hvad kan der være galt ?
> Er der nogen som har hørt om dette problem før ?

Hvor mange beskeder har du i hukommelsen? Jeg får til tider lignende fejl i
gnokii hvis hukommelsen næsten er fuld.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-11-06 22:42

Lasse Jensen skrev:

> Hvor mange beskeder har du i hukommelsen? Jeg får til tider lignende fejl i
> gnokii hvis hukommelsen næsten er fuld.

Jeg har 124 beskeder fordelt i forskellige mapper. Er det meget tæt
på grænsen ?

Fra : Lasse Jensen

Dato : 15-11-06 07:57

Kim Larsen wrote:

> Jeg har 124 beskeder fordelt i forskellige mapper. Er det meget tæt
> på grænsen ?

Ja. Jeg tror der er plads til omkring 150 i alt.

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-11-06 22:49

Kim Larsen skrev:

> Jeg har 124 beskeder fordelt i forskellige mapper. Er det meget tæt
> på grænsen ?

UPDATE !!! :

Jeg fjernede en del beskeder og vupti, så fungerer det igen.

Mange tak for hjælpen, så blev jeg så meget klogere