P990i - Golf "fryser"
Fra : Rasmus O.

Dato : 13-11-06 22:35

Hej NG,
Er her nogen der har en Sony Ericsson P990i,
prøvet at spille golf?
Der kommer periodisk små sorte "firkanter" på skærmen!
Alt OK ved "telefonibrug", var og er opdateret, med nyeste software.

Med venlig hilsen
Rasmus O.

Fra : BJ

Dato : 13-11-06 22:48

"Rasmus O." <rasmuso@SLETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Er her nogen der har en Sony Ericsson P990i,
> prøvet at spille golf?

O.k.

> Der kommer periodisk små sorte "firkanter" på skærmen!
> Alt OK ved "telefonibrug", var og er opdateret, med nyeste software.

Jeg får af og til nogle mærkelige programfejl.

Desuden er jeg dybt skuffet og den såkaldte Exchange.

Magen til skrabet lort, når man er vant til Windows Mobile og fuld Exchange
(kopi af sin komplette Outlook).

Samtidig kan bæstet ikke læse TIF. Hvad skal man så gøre med de billeder,
der hentes via Exchange (eks. faxbilleder).

Jeg synes Sony-Ericsson skulle oppe sig gevaldig, når de vil tilbyde en
"erhvervstelefonpdamedmsexchange".

Desuden mangler der en rimelig oversigt på "telefonforsiden", der fortæller
noget om ens aftaler/møder.

Indtil videre siger jeg: "Det er en OM´er".

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~