[N6233] Et par spørgsmål
Fra : Lars Klintholm

Dato : 12-11-06 19:13

Har lige fået en Nokia 6233 og har et par spm til den:

1. Øverst til venstre står navnet på min udbyder (Telmore). Hvordan får
jeg det væk? Menupunktet Operatørlogo er inaktivt

2. Når jeg på en kontaktperson tilføjer vedkommendes fødselsdag havde
jeg egentlig forventet at dagen også blev vist i kalenderen, men det
sker ikke. Er der en indstilling jeg har overset, eller skal man
virkelig indtaste fødselsdage begge steder?

3. Under Aktiv standby er der muligheder for at tilføje nogle
"Generelle indikatorer". Hvad er det for nogle? Jeg får ikke andet ud
af at vise dem end "(ingen oplysninger)"

Lars Klintholm

Fra : Daniel

Dato : 13-11-06 12:13

I meddelse: news:Xns9879C36B4D83Dlarsklintholm@klintholm.com,
griflede Lars Klintholm:
> Har lige fået en Nokia 6233 og har et par spm til den:
> 1. Øverst til venstre står navnet på min udbyder (Telmore). Hvordan
> får jeg det væk? Menupunktet Operatørlogo er inaktivt

Hmm.. Så skal du sende et operatørlogo til din telefon først! Der må du nok
finde en eller anden side eller noget hvor man kan vælge et....

> [...]
> sker ikke. Er der en indstilling jeg har overset, eller skal man
> virkelig indtaste fødselsdage begge steder?

Det har jeg ikke rodet med. Jeg har kun indtastet dem direkte i kalenderen..
Men umiddelbart er jeg bange for at når du indtaster dem under kontakter, er
det KUN som en note til dig selv, og det kan ikke har nogen forbindelse til
kalenderen..

> 3. Under Aktiv standby er der muligheder for at tilføje nogle
> "Generelle indikatorer". Hvad er det for nogle? Jeg får ikke andet ud
> af at vise dem end "(ingen oplysninger)"

Her står fx navnet på den celle du er koblet op til hvis du har Celleinfo
aktiv. Og der står også navnet på den profil du har valgt, når du vælger en
anden end "normal"... Kort sagt, giver lige plads til noget info, der ellers
uden aktiv standby bare ville stå midt på skærmen...

Fra : Lars Klintholm

Dato : 13-11-06 13:07

Den 13.11.2006 skrev Daniel i dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
>
> Hmm.. Så skal du sende et operatørlogo til din telefon først! Der må du nok
> finde en eller anden side eller noget hvor man kan vælge et....

OK, er der en, der har et link?

> [...]
> det KUN som en note til dig selv, og det kan ikke har nogen forbindelse til

Nå, men det er da ikke så smart. Mener jeg engang havde en Siemens, hvor
kopieringen fra kontaktperson til kalender skete automatisk

> [...]
> anden end "normal"... Kort sagt, giver lige plads til noget info, der ellers
> uden aktiv standby bare ville stå midt på skærmen...

Celleinfo understøttes ikke af Telmore, så vidt jeg kan se.
Profilvalget derimod står allerede aller øverst på skærmen, ikke som
Generel indikator, så jeg har vist ikke meget glæde af de Generelle
indikatorer

Tak for hjælpen
Lars Klintholm

Fra : Daniel

Dato : 13-11-06 15:37

I meddelse: news:1qj77mszh7wlc.pbjys3jgww0f.dlg@40tude.net,
griflede Lars Klintholm:
> Celleinfo understøttes ikke af Telmore, så vidt jeg kan se.

Det gør de så Jeg har Telmore og bruger det engang imellem for sjov...

Hygge...
Daniel

Fra : Lars Klintholm

Dato : 13-11-06 21:28

Den 13 nov 2006 skrev Daniel i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Det gør de så

Min siger "celleinfo ikke tilgængelige på dette netværk"

Lars Klintholm

Fra : Frank R.

Dato : 13-11-06 21:55

On Mon, 13 Nov 2006 21:27:32 +0100, Lars Klintholm
<nospam2006@klintholm.com> wrote:

>Min siger "celleinfo ikke tilgængelige på dette netværk"

Kan det være at den står på 3G nettet?

På min 6630 er der kun celleinfo tilgængeligt på GSM nettet.

--
Hilsen
Frank

Fra : Lars Klintholm

Dato : 13-11-06 22:22

Den 13 nov 2006 skrev Frank R. i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Kan det være at den står på 3G nettet?

Jeg ved det faktisk ikke. Der er valgt "Dobbelttilstand", men jeg har
ikke tilmeldt mig 3G hos Telmore, og jer ikke tænkt mig at bruge
videosamtaler. Skal jeg skifte til GSM i stedet for dobbelttilstand?

Lars Klintholm

Fra : Lars Klintholm

Dato : 13-11-06 22:26

Den 13 nov 2006 skrev Lars Klintholm i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Skal jeg skifte til GSM i stedet for dobbelttilstand?

Det hjælper i hvert fald på celleinfo

Lars Klintholm