Ny mobil
Fra : Ukendt

Dato : 11-11-06 18:39

Hejsa,

Jeg står og skal bruge en ny mobil - idet den gamle er død.
Dog synes jeg at jo mere jeg leder - jo mere forvirret bliver jeg. Jeg aner
ikke hvad der er godt og spørger derfor om hjælp herinde

Jeg vil helst ha´ en klapmobil - idet jeg har en idé om at en sådan kan
holde til at ligge i lommen sammen med mine nøgler - uden at knapperne går i
stykker.

Derudover er jeg en "sucker for gadgets" - så hvis den kan afspille mp3´ere
osv. er det klart et bonus. Jo mere der er at lege med jo sjovere. Hvis der
er plads til et sd-kort er det osse godt - for jeg har tit brug for lidt
lagerplads til data. Med andre ord - den må godt være cool - men jeg vil
ikke smide kassen efter den - så hellere undvære unødvendige features.

Hvad skal jeg købe? Der må gerne følge et abonnement med - men det skal være
billigt - for jeg bruger ikke telefonen ret meget. Sender måske 30 sms´er om
året - og snakker bestemt ikke mere end 30 minutter om måneden - gerne
mindre.

Håber at I kan hjælpe mig?

Mvh John

Fra : Pistolprinsen

Dato : 11-11-06 19:22

Nokia N95 - alle gadgets moder

Har ALT indbygget!

http://forum.nokia.com/devices/N95

ALT!

ALT, ligefra GPS, 5 MP Kamera, Radio, og alt andet!

mvh.,

Pistolprinsen