Cell Antenna
Fra : Lars Lauritzen

Dato : 11-11-06 14:37

Nogen der har erfaring med disse Cell Antenna http://www.boosters.dk/
Lyder som er go gammel røver historie...
Så nogen der tør melde sig som købere og evt. hvad i fik ud af det ?
Hilsen
Lars/

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 11-11-06 16:52

"Lars Lauritzen" <larslauritzen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har erfaring med disse Cell Antenna http://www.boosters.dk/

http://www.mobildebat.dk/archive/index.php/t-6710.html

--ad

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 11-11-06 17:17

Hehe Awul.
Ja som du læste i mit indlæg en RØVERHISTORIE.
Bare underligt hva der får et firma til at reklamere for disse, og ja de kan
også findes på QXL auktioner der er de næsten billigere en nettoposen

Tak for linket.

Lars/

Fra : Madsen58

Dato : 11-11-06 23:47

Lars Lauritzen wrote:
> [...]
> Lyder som er go gammel røver historie...
> Så nogen der tør melde sig som købere og evt. hvad i fik ud af det ?

Det fortæller da vist det hele
Klip-
6. Reklamation
6.1 Der kan ikke reklameres over Cell Antenna idet varen er emballeret og
forseglet og således kontrolleret fra producent og leverandørs side.

6.2 Der ydes IKKE to (2) års reklamationsret grundet Cell Antennas specielle
egenskaber samt pris. Det vil ikke være rentabelt og ej heller tjene et
formål. Reklamationsgraden OPLYST efter det Amerikanske marked er mindre end
0,001%, dvs. 600 stk. Ud af et samlet salg på ca. 60 mio. stk.

6.3 Har kunden modtaget en korrekt varer men den måtte være beskadiget ved
modtagelsen, skal varen sendes retur til www.boosters.dk - dette aftales
nærmere pr. email. Varen kan i givet fald ombyttes. Returporto og risko ved
forsendelsen incl. Bortkomst afholdes af køber - ikke www.boosters.dk.

Klip-
--
Hilsen Madsen

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 12-11-06 14:51

Det er jo lige stedet man, bare MÅ handle sikke en KUNDESERVICE de har og
GARANTI jamen det er jo bare i vinkel

Lars/