Musik-formater
Fra : Alexander Illum

Dato : 06-11-06 21:16

Hej.

Det har egentlig ikke som sådan noget med mobiltelefoner at gøre, men
jeg har lidt problemer med at få lavet musik-filer om til mp3-format,
så jeg kan afspille dem på min Sony Ericsson w550i.

Er der nogen, der har et program, der kan redigere formatet?

- Illum

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-11-06 21:38

Alexander Illum skrev:

> Er der nogen, der har et program, der kan redigere formatet?

Hvad er det du kalder musikfiler (hvilket format)?

--
Bertel

Fra : Alexander Illum

Dato : 07-11-06 06:56

Bertel Lund Hansen skrev:

> Hvad er det du kalder musikfiler (hvilket format)?
>
> --
> Bertel
> http://bertel.lundhansen.dk/      http://fiduso.dk/

Det er wma-filer.

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 07-11-06 08:47

Goldwave kan klare det, en gratus version kan hentes på hjemmesiden
www.goldwave.com

Fra : Alexander Illum

Dato : 08-11-06 21:07

Tak.