Er Telmore nede?
Fra : Søren

Dato : 05-11-06 18:58

Jeg ved ikke om et mobilselskab KAN være nede - men jeg kan hverken ringe
til mit eget nummer eller min kærestes fra fastnettelefonen.. begge numre er
hos Telmore..

www.telmore.dk virker vist heller ikke!?

Er det noget I har opdaget?

VH Sørensen
--
E-mail: duvedikkehvem snabelA hotmail prik commercial
"I tried sniffing coke once, but the ice cubes stuck in my nose"

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-11-06 19:00

After serious thinking Søren wrote :
> Jeg ved ikke om et mobilselskab KAN være nede

Hvorfor skulle det ikke kunne det ?

> - men jeg kan hverken ringe til
> mit eget nummer eller min kærestes fra fastnettelefonen.. begge numre er hos
> Telmore..

http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/driftsinformation/details.php?id=1556945352

Hele skidtet er dødt :(

"Advertising is the art of convincing people to spend money they don't
have for something they don't need." - Will Rogers

Fra : Michael

Dato : 05-11-06 19:16

Henrik Stidsen skrev:

>Hvorfor skulle det ikke kunne det ?

>http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/driftsinformation/details.php?id=1556945352
>
>Hele skidtet er dødt :(

Bare underligt at jeg godt kan ringe fra mit TDC nr. Men ikke fra mit
Telmore og Unotel nr. Giver TDC sig selv fordele når trafikken skal
fordeles? (Ved godt at Telmore er ejet af TDC)

--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-11-06 19:20

Michael skrev:

> Bare underligt at jeg godt kan ringe fra mit TDC nr. Men ikke fra mit
> Telmore og Unotel nr.

Hér virker 2 UnoTel-simkort med 3082-numre - har 2 andre 3082'er der er lånt
ud - ved ik om de virker.
Hans

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-11-06 19:31

Michael presented the following explanation :
> Bare underligt at jeg godt kan ringe fra mit TDC nr. Men ikke fra mit
> Telmore og Unotel nr. Giver TDC sig selv fordele når trafikken skal
> fordeles? (Ved godt at Telmore er ejet af TDC)

Der står jo faktisk at det er TDC kunder i Odense og service provider
kunder i hele landet - eller læser jeg helt forkert ?

I så fald tæller Telmore som en service provider.

*****PLEASE NOTIFY THE SENDER IF YOU DO NOT RECEIVE THIS MESSAGE*****

Fra : Søren

Dato : 05-11-06 19:11

> www.telmore.dk virker vist heller ikke!?

Det er åbenbart nede..

http://www.mobil-forum.dk/showthread.php?t=9079

Fra : Mogens Johansen

Dato : 05-11-06 19:17

Se evt. tråden jeg startede kl. 17.45. Vi er flere der nu tror det er nettet
der er galt med.

Mogens

Fra : Michael

Dato : 05-11-06 19:10

Søren skrev:

> [...]
>til mit eget nummer eller min kærestes fra fastnettelefonen.. begge numre er

Virker heller ikke her.
Men telmores side kan godt ses. Den er bare 100 år og en eftermiddag
om at læse ind.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 05-11-06 19:50

Hey

Søren wrote:
> Jeg ved ikke om et mobilselskab KAN være nede - men jeg kan hverken
> ringe til mit eget nummer eller min kærestes fra fastnettelefonen..
> [...]

Her på Frederiksberg kan der godt ringes til og fra Telmore nummer.
Men ja, siden er nede...

--
/C.T.
-------------

May U Live 2 C The Dawn

Fra : Lars Klintholm

Dato : 05-11-06 19:59

Den 05 nov 2006 skrev Christopher Tracy i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Her på Frederiksberg kan der godt ringes til og fra Telmore nummer.

Her i det nordlige Sjælland er Telmore helt død

Lars Klintholm

Fra : René

Dato : 05-11-06 20:02

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-06 20:04

"Søren" <IGENSPAM@hotmail.TAK> skrev i en meddelelse
> [...]
> til mit eget nummer eller min kærestes fra fastnettelefonen.. begge numre

Åhh ja

Visse nr. virker og andre gør ikke, det kommer an på hvilken central
nummeret er hjemmehørende på, her i huset virker 1 ud af 4 telmorenr., og
min firmatlf. hos TDC virker også helt fint.

Jeg har problemer med:

2325 xxxx

2014 xxxx

2683 xxxx

Imens 6177 xxxx virker fint.

Kan ligeledes ikke komme på www.telmore.dk

--

Dannie

Fra : Mikkel S

Dato : 05-11-06 20:46

Mit telmore nr. er også komplet nede, og har været det siden kl ca
18... Befinder mig i Århus...

Kan heller ikke komme ind på siden..

Hilsen Mikkel

Fra : Lars Klintholm

Dato : 05-11-06 21:33

Den 05 nov 2006 skrev Mikkel S i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Kan heller ikke komme ind på siden..

Nu er der kommet denne på www.telmore.dk:

TELMOREs hjemmeside er midlertidigt utilgængelig

Der er i øjeblikket problemer på TDCs net.
TDC arbejder på sagen, og vi vender tilbage med en opdatering, så snart
vi har nyt.

Lars Klintholm

Fra : Casper

Dato : 05-11-06 20:53

Også helt dødt mobilnet i København V. !!!!

-Casper-

Fra : Lars Raaby

Dato : 05-11-06 21:00

Søren skrev:
> [...]
> til mit eget nummer eller min kærestes fra fastnettelefonen.. begge numre er

Har ikke problemer her lige uden for Viborg.
Hjemmesiden er erstattet af en anden side.

--
MVH Lars

Fra : Claus Christiansen

Dato : 05-11-06 21:29

Lars Raaby <Lars.Raaby@kabelmail.dk> wrote in

> Har ikke problemer her lige uden for Viborg.
> Hjemmesiden er erstattet af en anden side.

Her er der problemet med 2 Telmore numre men ingen med mit unotel
nummer... Århus området

--
Claus Christiansen, <mailto:NOSPAM@unipeople.dk>, leave the adr. as it is
personal: <http://unipeople.dk/~cch>; pythia: <http://www.pythia.dk>

Fra : Kristian Svane

Dato : 05-11-06 22:52

> [...]
> til mit eget nummer eller min kærestes fra fastnettelefonen.. begge numre

Så virker Telmore igen, her på Amager.

Kristian Svane