Omflashing af Nokia 9110
Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 05-11-06 13:40

Hejsa, en ven i udlandet har en Nokia 9110 som han skal sælge men der er
dansk SW på den og der er ikke mulighed for at skifte sprog. Han har ikke
kabel så jeg har ledt efter det billigste som er til rådighed, men det går
hurtigt hen og bliver dyrt. Er der et alternativ til følgende kabel, som
fungerer upåklageligt til omflashning? :

DLR-2L

Hører helst fra folk som har prøvet og fået det til at virke.
Også gerne links til steder det kan købes:)

Har ladet mig fortælle på div. forums at der skal originalt kabel til at
flashe, men er det nu også rigtigt?

På forhånd tak.
--

Mvh Jan