Bluetooth..?? :(
Fra : Patrick

Dato : 03-11-06 23:01

Hej i gruppen

Har lige købt en bluetooth til min Nokia 6233..

Bluetooth'et virker, og har også startet det, men min mobil kan ikke finde
nogle aktive enheder..
Hvad kan være galt??

Patrick

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-11-06 23:13

After serious thinking Patrick wrote :
> Bluetooth'et virker, og har også startet det, men min mobil kan ikke finde
> nogle aktive enheder..
> Hvad kan være galt??

Det oplagte svar vil jo være at der ikke er nogen aktive enheder i
nærheden der tillader at du finder dem uden at kende dem først.

"Advertising is the art of convincing people to spend money they don't
have for something they don't need." - Will Rogers

Fra : Patrick

Dato : 03-11-06 23:18

Hvad mener du helt præcist?

Mobilen søger efter aktive enheder, man kan ikke finde nogle.. Selvom
Bluetooth'er blinker..
På forhånd tak!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-11-06 23:55

Patrick wrote :
> Hvad mener du helt præcist?

Jeg mener præcist hvad jeg skriver :)

> Mobilen søger efter aktive enheder, man kan ikke finde nogle.. Selvom
> Bluetooth'er blinker..

For at du kan finde den anden enhed kræver det at den tillader
registrering. En bluetooth enhed kan sagtens være aktiveret men ikke
tillade registrering = din telefon kan ikke finde den når den søger.
Det er modparten, den du vil finde, der skal være aktiveret på den måde
før du kan finde den.

"It usually takes me more than three weeks to prepare a good impromptu
speech." - Mark Twain

Fra : Patrick

Dato : 04-11-06 00:03

Hvordan bliver bluetooth'et så aktiveret?

Har begge manualer, men der står intet!
:(

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-11-06 00:17

It happens that Patrick formulated :
> Hvordan bliver bluetooth'et så aktiveret?

> Har begge manualer, men der står intet!

Hvis det ikke står i manualen kan det blive svært at hjælpe.

"The reason there are two senators for each state is so that one can be
the designated driver." - Jay Leno

Fra : Peter SD.

Dato : 04-11-06 09:32

Hej.

Det omtales mange gange som "parring af enheder" og ikke aktivering......
- eks. på et Jabra BT headset, starter du en paring ved at tænde headsettet,
men at blive ved med at holde knappen nedtrykket i 5-6 sekunder (? - jeg
husker det ikke precist) mere.....

--
Peter

Fra : Patrick

Dato : 06-11-06 07:22

Man skulle holde den "store" knap nede samtidig med og trykke på +(skrue op
knappen).. Så nu er den aktiveret...:D

Men takker for al hjælp!

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-11-06 23:57

Patrick skrev:

> Hvad kan være galt??

Har du brugt brugsanvisningerne (hvis du har nogen) til begge enheder?

Har ofte bøvlet med lignende problemer.

Er der i forvejen knyttet et headset til fonen eller omvendt kan ikke alle
enheder klare at blive knyttet til endnu et apparat.
Hans

Fra : Madsen58

Dato : 04-11-06 12:15

Patrick wrote:
> [...]
>
> Har lige købt en bluetooth til min Nokia 6233..
>
> Bluetooth'et virker, og har også startet det, men min mobil kan ikke

Hvilken bluetooth enhed har du købt?
--
Hilsen Madsen