Automatisk tilkobling af bluetooth???
Fra : co@ch [4130]

Dato : 25-10-06 16:53

Jeg kan huske at "goe gamle" SE T68i kunne tilkoble bluetooth automatisk.

dvs. aktivere BT når der var brug for det, og frakoble igen, automatisk. BT
bruger jo masser af Power.

Jeg har en håndfri navigation som bruger BT.....men, jeg skal koble min LG
telefon til, manuelt, hver gang jeg ønsker at bruge den håndfrie funktion.
Også selv om enhederne er parret sammen.

Er der nogle af Jer der har kendskab til en telefon der klarer denne
procedure automatisk, så når jeg tænder min håndfrie navigation....ja så
kobles BT til, og ligeledes fra når jeg slukker navi'en???

Håber det var bare en lille smule forståligt?

mvh
Bri@n

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-10-06 18:58

co@ch [4130] skrev:

> Jeg har en håndfri navigation som bruger BT.....men, jeg skal koble min LG
> telefon til, manuelt, hver gang jeg ønsker at bruge den håndfrie funktion.
> Også selv om enhederne er parret sammen.

Hvis jeg ikke har tændt BT på min SE K700, så kan den ikke opdage
at jeg tænder mit hovedsæt. Derfor har jeg BT tændt permanent.

Jeg har svært ved at forestille mig et apparat der kan 'lytte'
efter BT uden at have det aktiveret.

Mon ikke du forveksler det med at der tilkobles automatisk
forudsat at BT er aktiveret? Det gør min mobil.

--
Bertel

Fra : co@ch [4130]

Dato : 25-10-06 21:50

>Mon ikke du forveksler det med at der tilkobles automatisk
> forudsat at BT er aktiveret?

Nej....gid jeg gjorde.... BT må ikke være aktiveret...det skal først ske når
enhederne "mødes".

Jeg har i mellemtiden fået oplyst at Motorola V3 kan det jeg spørger efter.
Nu ville det være rart om én af Jer kunne bekræfte det?

mvh
Bri@n

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 25-10-06 22:33

"co@ch [4130]" <coach [fjern] @ (dette] lite.danmark> skrev i en meddelelse

> [...]
> efter.
> Nu ville det være rart om én af Jer kunne bekræfte det?

Jeg har en Moto L7, men den er stort set identisk med V3.
Blåtand symbolet forsvinder ihvertfald når der ikke er forbindelse.
Men helt slukket kan den jo ikke være, man skal også ind i indstillinger for
at slå strømforsyningen fra til blåtand.

--
/Mikael
Midlet - Aero Pig: http://home24.inet.tele.dk/harmonika/java/jar.htm

Fra : co@ch [4130]

Dato : 26-10-06 06:41

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men helt slukket kan den jo ikke være, man skal også ind i indstillinger
> for at slå strømforsyningen fra til blåtand.

Hvad er strømforbruget på sådan en L7?
Hvor længe holder den strøm? timer? dage? uger?

Mvh
Bri@n

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 26-10-06 15:19

"co@ch [4130]" <coach [fjern] @ (dette] lite.danmark> wrote in message

> "Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er strømforbruget på sådan en L7?
> Hvor længe holder den strøm? timer? dage? uger?

Jeg har ikke prøvet at have blåtand tændt hele tiden, men uden holder den en
uge.
Nu snakker jeg ikke så meget i den, men bruger sms.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 26-10-06 10:45

Bertel Lund Hansen wrote:

> Jeg har svært ved at forestille mig et apparat der kan 'lytte'
> efter BT uden at have det aktiveret.

De første Ericsson telefoner med Bluetooth havde faktisk sådan en
"mellemtilstand". Jeg havde en R520m med et HBH10 headset og det virkede
glimragende med BT sat på "Automatisk" istedet for "Tændt". Og da
strømforbruget var mærkbart højere med BT tændt permanent, vat det en god
feature.

Grunden til at funktionen ikke længere findes er sikkert at BT-transcievere
nu om dage bruger langt mindre strøm end de første generationer gjorde.

Ebbe