Ny mobil med god antenne?
Fra : Morten Christensen

Dato : 23-10-06 20:56

Min SE T630 er tjenlig til udskiftning. Jeg har kig på en LG KG320
istedet, men har lige et problem, der bør tages hensyn til:

Jeg bor ude på landet - ca 10 km. fra alle master, og på 630'eren er der
tit meget dårlig forbindelse.

Er der nogen producenter / mærker, hvor antennen er bedre end
gennemsnittet ?

(Udbyderen er TDC og det vil være et problem at skifter den ud).

--
Morten Christensen

Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 25-10-06 21:00

Jeg ville nok holde mig til SE istedet for LG:) Prøv evt. at ringe til SE's
support på 33312828
Jeg har selv en Z800i og bor også hvor kragerne har madpakke med, men
signalet er fint:)

--

Mvh Jan

Hent en gratis SPAMfighter her.