Li-polymer batteri
Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 21-10-06 17:32

Skal det af og til aflades helt eller er det skadeligt for batteriet. Der er
nogle batterier der har godt af at, af og til, blive afladet helt og så er
der nogle der bliver beskadiget af det men kan ikke lige huske hvilke.

Er der nogen her der ved det?

--

Mvh Jan

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Arne Rohr Pedersen

Dato : 22-10-06 19:54

"Thunder (4920 Søllested)" <thunderFJERN@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der nogle der bliver beskadiget af det men kan ikke lige huske hvilke.

http://www.batteryuniversity.com/parttwo-34.htm

Her kan svaret læses.

--
Arne Rohr Pedersen

Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 23-10-06 11:09

"Arne Rohr Pedersen" <arne_rohr@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Thunder (4920 Søllested)" <thunderFJERN@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Jeg takker for svaret:) så Li-polymer er altså et Lithium Ion batteri?