K800i og Roaming ???
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 19-10-06 20:22

Hej!

Hvad siger erfaringerne om en K800i og roaming
fra 3's netværk til tdc's netværk i byerne og på landet?

Er det noget der bare virker eller???

Henrik

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 20-10-06 13:42

Tja...
Har selv fået en K800i ved 3 Mobil alt virker fint efter hvad jeg selv havde
forventet, men i mellemtiden er der dukket et par hovsaer op ?

Såsom den er selvfølgeligt låst i de første 6 mdr. men at den var så låst,
at man ikke umidelbart kan opdatere den, fordi 3 har haft en finger med i
spillet ved Sony Ericson og fået branded Softwaren så meget at den funktion
kun kan udføres i en størrere 3 Butik, det er efter min menning lide over
stregen.

Ellers er jeg godt tilfreds, havde en Nokia N70 før Gaaaaab på tide man
vågner op.

Hvad angår roaming tja synes det kører OK, men den sluger en del strøm efter
sigende fordi den er always on the net.

Det går jo nok enda.

Hilsen
Lars

Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 23-10-06 11:20

"Lars Lauritzen" <lars@larslauritzen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spillet ved Sony Ericson og fået branded Softwaren så meget at den
> funktion kun kan udføres i en størrere 3 Butik, det er efter min menning

Ifølge 3 kan du få den sendt til Teleservice i Padborg, fra en 3 butik, og
få lagt originalt SE SW på den og så skulle det problem være løst. Det har
også noget at gøre med at når 3 piller i SW'eren så sker der ting som ikke
er godt, selvom du får den låst op så er nogle af menuerne stadig låst.
Jeg har en Z800i med det problem og har også oplevet det med en del andre
telefoner, som var blevet låst op med den rigtige kode. Vær opmærksom på det
når du har indtastet koden eller hvis den bliver låst op hos en unlocker.

--

Mvh Jan

Hent en gratis SPAMfighter her.