Abonnement i Sverige som Telmore eller CBB
Fra : Valle

Dato : 18-10-06 18:17

Hej

Måske lidt OT, men er der nogen der kender til et abonnement i Sverige ala
Telmore-CBB

eller lignende, man bliver jo totalt rippet når man er der på en uges jagt.

Jeg ved godt at man kan købe et taletidskort, men da jeg er der oppe flere
gange i jagt sæsonen, synes jeg at det kunne være smart med et abonnement
som Telmore`s.

Har i andre forslag modtages de også.

Mvh Jack Vallentin - Juelsminde.

Fra : Andseman - 6400

Dato : 18-10-06 18:56

Hvad med noget udlands-telefoni hos Telmore ?

Fra : BG

Dato : 18-10-06 19:01

"Valle" <valle@jafnet.kd> skrev i meddelandet
> [...]
> gange i jagt sæsonen, synes jeg at det kunne være smart med et abonnement

Der er ikke noget abonnement som du kan köbe i Sverige hvis du ikke har dit
bopäl i Sverige.

Hvis du rejser mange gange til Sverige tror jeg at Telia Refill (taletids
kort) är det bedste kortet. Hver gang du fylder på taletid eller gör et
opkald eller svarer på et opkald får du 12 mån gyltighets period.

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfejle)

Fra : Erling

Dato : 18-10-06 20:07

Valle skrev:
> [...]
> gange i jagt sæsonen, synes jeg at det kunne være smart med et abonnement

Hej.
Prøv at kikke på www.tele2.se.
Efter hvad jeg kan se, er der nogle "billige" kort til mobil a la dem,
Tele2.dk har.
mvh
Erling

Fra : søren poulsen

Dato : 20-10-06 20:19

> [...]
> gange i jagt sæsonen, synes jeg at det kunne være smart med et abonnement

Kan helt klart anbefale Comviq amigos du betaler 200skr om mrd og ringer til
fastnet telefoner i dk for 50svenskeøre i min
er i flere deroppe kan i ringe gratis mellem comviq telefoner
har selv et comviq nr og bruger ikke de 200 kr hver mrd de resterende penge
overføres til næste mrd og kortet er gyldigt et år frem fra sidste
påfyldning
køb en start paket koster fra 69skr og en samtalecheck der hedder amigos fås
på stort set alle tankstationer
de har 3 dækning
se evt www.comviq.se
mvh søren

Fra : Valle

Dato : 20-10-06 21:02

> [...]
> Hej
>
> Måske lidt OT, men er der nogen der kender til et abonnement i Sverige ala

Takker for alle de gode forslag, der er lidt at arbejde videre med.

Mvh Jack