Java class knapper
Fra : Tue Nørgaard

Dato : 25-06-01 21:09

hejsa!

Jeg har et lidt sjovt problem:

For det meste vises det hele fint.. men enkelte gange kommer der følgende i
min log:
/fphover$COMClassObject.class

men filen hedder jo bare fphover.class !

For dem der kigger på min side, forsvinder knapperne.. Går man ind kort
efter er det hele fint igen.. Det er ikke bare 3 gange det er sket, men
mange.. Dog over en lang periode...

Nogen bud?

Mvh
Tue

Fra : Andreas Paasch

Dato : 25-06-01 22:51

Jeg har et bud.

Sørg for at de to fp*.class filer følger med knapperne, også når du lægger
dem i et directory for sig selv .. .class filerne indeholder nemlig den java
kode der bruges for at køre hover knapperne !

Mvh.
Andreas Paasch

Fra : Tue Nørgaard

Dato : 27-06-01 21:26

Hejsa!

> [...]
java
> kode der bruges for at køre hover knapperne !

Det er kun for forsiden de forsvinder, og .class filerne ligger her fint.

Præcist hvad der opleves:

Både teksten og farven mangler, i stedet for blå er knapperne grå, uden
tekst og er ikke klikbare.

Siger det nogen noget?